اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه عنوان کرد

فراهم شدن زمینه‌های پیشرفت با ابتکار عمل اصحاب رسانه

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: اصحاب رسانه و قلم باید با ابتکار عمل و خلاقیت‌های شخصی خود بتوانند زمینه‌های پیشرفت و بالندگی جامعه را براساس آموزه‌های دینی و اسلامی فراهم سازند.

فراهم شدن زمینه‌های پیشرفت با ابتکار عمل اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل استانداری، سید‌دادوش هاشمی  طی گفت‌وگویی با اشاره به فرا رسیدن هفته مطبوعات، اظهار کرد: با توجه به اینکه جشنواره مطبوعات در استان کرمانشاه دومین سال متوالی است که برگزار می‌شود لذا از جامعه مطبوعات و اطلاع‌رسانی استان این انتظار است که در امر خطیر اطلاع‌رسانی و انعکاس واقعیت نهایت دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به قدمت فرهنگی و تاریخی استان کرمانشاه، تصریح کرد: با توجه به قدمت فرهنگی استان‌؛ جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی می‌توانند در حوزه فرهنگ، ادب، هنر و نویسندگی پیشگام و پیشتاز عمل کنند و در انتقال ارزش‌ها و مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش به نقش ارزشمند خود بپردازند.

هاشمی در ادامه ضمن برشمردن ظرفیت‌های جامعه اطلاع‌رسانی استان، تصریح کرد: بدون تردید نظام  اطلاع‌رسانی هر جامعه‌ای اگر در راستای ایفای نقش خود منصفانه از اهرم‌های صحیح استفاده کند شادابی و نشاط خاصی در بین عموم مردم به‌خصوص جامعه فکری ایجاد می‌کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به با اشاره به اینکه بهترین منبع اصلی جامعه مطبوعاتی کشور آموزه‌های اسلامی و رجوع به سیر و سلوک اندیشه انسان‌ساز حضرت امام خمینی (ره) است، ادامه داد: اصحاب رسانه و قلم باید با ابتکار عمل و خلاقیت‌های شخصی خود بتوانند زمینه‌های پیشرفت و بالندگی جامعه را براساس آموزه‌های دینی و اسلامی فراهم سازند.

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از جامعه مطبوعاتی استان، افزود: مدیران و مطبوعات نیز همپای دیگر خادمان با همدلی و هم‌فکری می‌توانند زمینه پیشرفت و تعالی استان را هر چه بیشتر تحقق ببخشند و در توسعه و تعالی کشور و استان سهیم باشند.

هاشمی در پایان گفت: امروز جوانان ایران اسلامی با توانایی‌ها و کسب دانش‌های نوین از جمله دانش هسته‌ای و تکنولوژی‌های نوین توانسته‌اند راه و مسیر توسعه و بالندگی ایران اسلامی را هموار و محقق سازند و این وظیفه اساسی و مهم مطبوعات و رسانه‌های جمعی است که زمینه را برای خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و هجمه‌های تبلیغاتی بیگانگان از یک‌سو و اعلام حق‌خواهی و حق‌طلبی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از سوی دیگر فراهم سازند. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول