اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

احمد رافعی مدیر آستان مقدس امامزاده نور (ع) گرگان شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی حجت‎الاسلام سید محمدجواد رئوف ‎سیدنژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، مدیریت آستان مقدس امامزاده نور (ع) شهرستان گرگان به حجت‎الاسلام احمد رافعی محول شد.

احمد رافعی مدیر آستان مقدس امامزاده نور (ع) گرگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیریت جدید آستان مقدس امامزاده نور (ع) شهرستان گرگان از زحمات حجت‎الاسلام سادات مدیر سابق این امامزاده به خاطر انجام فعالیت‎های فرهنگی تقدیر شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با تسلیت ایام عزاداری حسینی اظهار داشت: باید با انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی نوای لبیک یا حسین را در فضای شهر طنین‎انداز کنیم و در مسیر منویات مقام معظم رهبری، موانع را از پیش‎رو برداشته و به سمت رشد و تعالی حرکت کنیم.

حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد یکی از شاخصه‎های مدیر موفق را در تعهد و لایق بودن عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به موقعیت مکانی امامزاده نور (ع) شهرستان گرگان و ارادت خاص زائران به این بقعه متبرکه نیاز است کارهای فرهنگی در حد گسترده‎تری انجام شود تا شاهد حضور پرشور مردم به ویژه نسل جوان در این اماکن باشیم.

فضای بقاع فرهنگی به دور از فعالیت‎های جناحی باشد

وی با تاکید بر اینکه فضای بقاع فرهنگی به دور از فعالیت‎های جناحی باشد، خاطر نشان کرد: به هیچ‎ وجه نباید بگذاریم برنامه‎های فرهنگی با مسائل جناحی ادغام و وارد بحث و جدال سیاسی شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان وحدت و حفظ آرامش را از ارکان اساسی خواند و یادآور شد: امامزادگان به عنوان پایگاه معنوی هستند و هیچ‌کسی نباید «انا خیر» بگوید چون «من بودن» و خودبینی سبب سقوط  انسان می‎شود.

برای تبدیل شدن بقاع به قطب فرهنگی تلاش کنیم

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه کارهای جمعی همیشه نتیجه‎بخش است خاطر نشان کرد: همه باید در راستای تبدیل شدن بقاع به قطب فرهنگی تلاش کنیم و هدفمان نیز عمل به منویات مقام معظم رهبری باشد تا به آنچه مطلوب است دست یابیم.

وی در پایان برای حجت‎الاسلام سادات مدیر سابق آستان امامزاده نور (ع) شهرستان گرگان آرزوی موفقیت کرد و از مدیریت جدید آستان امامزاده نور (ع) خواست تا در این مسئولیت با پشتکار و جدیت تلاش کند.

انتهای پیام/2307/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول