اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده سپاه پاسداران:

مسئولان در عرصه‌‌های فرهنگی فعالیت بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضای کشور در موقعیت کنونی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در عرصه‌‌های فرهنگی فعالیت بیشتری کنند.

مسئولان در عرصه‌‌های فرهنگی فعالیت بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمدحسین صفار هرندی عصر امروز در مراسم یادواره 50 شهید شهر گیان نهاوند اظهار داشت: هر آنچه که امروز ایران و ایرانی را به عزت و سرافرازی رسانیده به برکت خون پاک شهیدان بوده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در طول 34 سال پیروزی انقلاب گفت: مهم‌ترین هدف این همه کینه‌توزی و دشمنی دور کردن جوانان از هویتی دینی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است اما موفق نشده‌اند زیرا انقلاب اسلامی ما انقلاب ارزش‌هاست و این ارزش‌ها در سایه ولایت‌مداری، حق‌طلبی، ایستادگی و مقاومت حاصل شده است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلاش دشمنان برای افزایش دشمنی با جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران توسط اتحادیه اروپا و در رأس آنها آمریکای جهانخوار نشان از عصبانیت دشمنان از ایستادگی ملت ایران است.

وی افزود: به لطف خدا، تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت تبدیل شده و این فرصت موجب شده تا جوانان ما یک بار دیگر به ارزش و شأن والای خود پی برده و با همه توان در پی کشف علوم مختلف روز هستند که این نشانگر پیروزی راه و آرمان‌های والای شهیداست.

صفارهرندی به فضای کشور در موقعیت کنونی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در عرصه‌‌های فرهنگی فعالیت بیشتری کنند همچنان که در عرصه‌های علمی و پژوهشی تلاش شده و موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده‌اند، این نشانگر این است که هر آنچه را که در راه عزت و سربلندی این نظام باشد را می‌توان به خوبی به دست آورد.

امام جمعه شهر گیان نیز ایران اسلامی را به واسطه برکت خون شهیدان از انقلاب‌های موفق و پیروز در جهان خواند و ابراز داشت: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف، بزرگترین عامل عزت ایران است.

حجت‌الاسلام حمید افتخاری در پایان سخنانش برپایی یادواره‌ها را موجب تقویت بینه معنوی، فرهنگی و اجتماعی جوانان دانست و افزود: مهم‌ترین نیاز فرهنگی کشور حرکت در مسیر شهدا، مطالعه وصیتنامه‌های آنان و درس گرفتن از ولایت‌مداری آنهاست.

انتهای پیام/89016/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول