اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

تخصص‌های شغلی مورد نیاز کشور باید شناسایی شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر ساماندهی وضعیت اشتغال جوانان نیازمند شناسایی تخصص‌های شغلی مورد نیاز در کشور و بستر‌سازی برای ایجاد اشتغال جوانان متناسب با این تخصص‌ها است.

تخصص‌های شغلی مورد نیاز کشور باید شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: فرهنگ کار، فعالیت و مهارت باید در تمام ابعاد مختلف جامعه ساری و جاری شود و این موضوع سبب بستر‌سازی برای اشتغال‌زایی برای جوانان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز‌های شغلی موجود در جامعه باید شناسایی شود، ادامه داد: توسعه و گسترش آموزش‌های مهارت میان جوانان نیز باید مبتنی بر نیاز‌های شغلی موجود در جامعه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ساماندهی وضعیت اشتغال جوانان نیازمند شناسایی تخصص‌های شغلی مورد نیاز در کشور و بستر‌سازی برای ایجاد اشتغال جوانان متناسب با این تخصص‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه امروز برای اداره کشور نیازمند افراد متخصص و دارای مهارت‌های مختلف هستیم، ادامه داد: در حال حاضر فرهنگ‌سازی در زمینه کار و مهارت در بخش‌های مختلف مورد غفلت قرار گرفته است و این موضوع یکی از خلأ‌های موجود در سطح شهر‌ها و روستا‌ها است.

نصراصفهانی با بیان اینکه مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای باید ارتباط خود را با اصناف، صنعت و بخش‌های مختلف جامعه افزایش بدهد، تاکید کرد: آموزش‌های مهارتی که در سطح شهر‌ها و روستا‌ها و در این بخش‌ها ارائه می‌شود، باید مبتنی بر تخصص‌های شغلی مورد نیاز در جامعه باشد.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول