اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

مهارت‌آموزی خلأ‌های شغلی جوانان را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهارت‌آموزی و افزایش دانش مهارتی جوانان بسیاری از خلأ‌های شغلی جوانان و معضل بیکاری را در جامعه برطرف می‌کند.

مهارت‌آموزی خلأ‌های شغلی جوانان را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در حال حاضر ارتباط بیشتری میان آموزش و پرورش و مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای احساس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به صورت معمول در سال نخست دبیرستان در زمان انتخاب رشته دانش‌آموزان بازار رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش سوت و کور است، ادامه داد: این موضوع ناشی از فرهنگ حاکم بر جامعه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مهارت‌آموزی، خلأ‌های شغلی جوانان را برطرف می‌کند، تصریح کرد: همچنین مهارت‌افزایی جوانان سبب برطرف شدن معضل بیکاری موجود در جامعه می‌شود و مسئولان باید با ایجاد مهارت فنی برای تمام اقشار جامعه درصدد برطرف شدن این موضوع باشند.

وی اضافه کرد: موضوع اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان امروز به شمار می‌رود و گسترش آموزش‌های مهارتی راهکاری برای پاسخ دادن به این دغدغه جوانان است.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان طی سال‌های گذشته اقدامات بسیاری را در راستای مهارت‌آموزی افراد انجام داده است، تاکید کرد: اما این مجموعه علاوه بر گسترش و توسعه این اقدامات باید تعامل خود را با آموزش و پرورش استان تقویت کند.

انتهای پیام/63001/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول