اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان خبر داد

کسب 17 دیپلم افتخار توسط مهارت‌آموزان اصفهانی در مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان گفت: استان اصفهان در این دوره از مسابقات ملی مهارت سه مدال طلا، سه مدال نقره، یک مدال نقره و 17 دیپلم افتخار کسب کرده است.

کسب 17 دیپلم افتخار توسط مهارت‌آموزان اصفهانی در مسابقات ملی مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مریم قربان اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به حضور مهارت‌آموزان اصفهانی در مسابقات ملی مهارت اظهار کرد: رقابت سالم بین جوانان کشور در زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف شناسایی و کشف استعدادهای برتر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب برای رقابت سالم میان حرفه آموختگان و شکوفایی و کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان از اهداف این مسابقات در سطح ملی است، افزود: همچنین ایجاد سازوکار مناسب برای ارتقای مهارت‌های ملی در سطح مهارت‌های جهانی، آشنایی با تکنولوژی روز و پیشرفته و اصلاح برنامه‌های درسی و استانداردهای آموزشی از مهم‌ترین اهداف این مسابقات در سطح جهانی محسوب می‌شود.

مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان تصریح کرد: کار‌آموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مؤسسات کار‌آموزی آزاد، دانشجویان و دانش‌آموختگان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، مهارت آموختگان نظام‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و تمام افراد دارای مهارت مورد نظر از مهم‌ترین گروه‌های اهداف این مسابقات هستند.

وی با اشاره به عملکرد آموزش فنی و حرفه‌ای استان در مسابقات ملی مهارت امسال ادامه داد: استان اصفهان در این دوره از مسابقات سه مدال طلا، سه مدال نقره، یک مدال نقره و 17 دیپلم افتخار کسب کرده است.

قربان اسماعیلی تاکید کرد: همچنین در حال حاضر17 نفر از مدال‌آوران و نخبگان دوازدهمین و سیزدهمین مسابقات اردو‌های آماده‌سازی مسابقات جهانی 2013 آلمان در حال فراگیری آموزش‌های تخصصی و فنی هستند.

وی به مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال‌های گذشته در زمینه مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و افزود: کسب رتبه نخست کشور در سال‌های1386، 1388و 1389 کسب رتبه دوم در سال گذشته در مسابقات ملی مهارت از مهم‌ترین این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول