اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 مشهد:

بیش از 1200 فقره تخلف ساختمانی در شرق مشهد شناسایی شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج مشهد گفت: یک‌‌هزار و 262 فقره تخلف ساختمانی در حوزه خدماتی این شهرداری شناسایی و از ادامه کار آن جلوگیری شده است.

بیش از 1200 فقره تخلف ساختمانی در شرق مشهد شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید حسن حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: یک‌هزار و 262 فقره تخلف ساختمانی در حوزه خدماتی این شهرداری شناسایی  شده است و همچنین برای 786 فقره ساختمانی اخطاریه صادر شده است.

وی اظهار داشت: با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری منطقه پنج مشهد، 502 واحد غیرمجاز شناسایی و پلمب شده است.

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: جمع آوری 119 فقره ابزار و مصالح، جمع آوری 32 دیوار و پی غیرمجاز و پیگیری 366 فقره رفع پلمب از طریق مراجع قضایی از فعالیت دیگر این شهرداری است.

وی افزود: 81 فقره ابلاغ آرا کمیسیون ماده صد، اجرای 12 حکم قلع بنا، کنترل موارد مغایر با پروانه به تعداد 177 فقره و رسیدگی به مزاحمت بنا به تعداد 123 فقره در کارنامه مهندسی و نظارت منطقه پنج مشهد قرار دارد.

به گفته حسینی، در حال حاضر تمامی ساخت‌وسازها در منطقه پنج در دست کنترل و نظارت است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول