اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندر زابل:

شرکت‌های تعاونی سوخت زمستانی مردم را به موقع تامین کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: شرکت‌های تعاونی روستایی، سوخت زمستانی روستاییان را به موقع تامین کنند.

شرکت‌های تعاونی سوخت زمستانی مردم را به موقع تامین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری ظهر امروز در جلسه کمیته سوخت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: شرکت‌های تعاونی روستایی، نسبت به تامین به موقع سوخت زمستانی مردم و روستاها اقدام کرده و سوخت مورد نیاز را درب منازل تحویل دهند.

وی افزود: وضعیت ذخایر سوخت در روستاها مطلوب است اما باید تلاش شود تا میزان مخازن و ذخیره‌سازی بالاتر برود.

فرماندار زابل با بیان اینکه تامین سوخت و ساز زمستانی هیچگونه مشکلی وجود نخواهد گفت: باید اولویت تامین سوخت در سطح منطقه با تامین سوخت مصارف مردم باشد و با یک برنامه‌ریزی دقیق نسبت به توزیع و رساندن سوخت به درب منازل اقدام شود.

ناظری بیان کرد: تسریع در تامین کالابرگ سوخت و توزیع به موقع آن به مردم، مانع از هرگونه ازدحام و نابهنجاری اجتماعی می‌شود.

وی‌ اضافه کرد: شرکت نفت ناحیه زابل تلاش کند سهمیه اختصاص یافته به این شهرستان را در سریع‌ترین زمان ممکن به منطقه برساند.

رئیس شرکت نفت ناحیه زابل نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: 12 باب جایگاه توزیع بنزین، نفت سفید و نفت گاز در منطقه سیستان فعال بوده که از این تعداد، 10 جایگاه در حوزه استحفاظی شهرستان زابل است.

صفر شهرکی افزود: نزدیک‌ترین انبار انتقال سوخت (بنزین، نفت سفید، نفت گاز) به شهرستان زابل، در کرمان با فاصله 700کیلومتر و بندر عباس با فاصله 1100کیلومتر است که روند رسیدن سوخت به منطقه سیستان به کندی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: تعداد 240 باب فروشندگی تعاونی روستایی در روستاها کار توزیع نفت سفید و نفت گاز مناطق روستایی را برعهده دارند که باید با تامین نقدینگی خود، نسبت به تامین سوخت مردم اقدام کنند.

شهرکی با اشاره به توزیع مناسب سوخت در شش ماهه نخست سال‌جاری گفت: میزان متوسط توزیع سوخت در جایگاه منطقه بین 15 تا 50 هزار لیتر است که باید با یک برنامه‌ریزی دقیق یک عدالت نسبی برقرار شود.

انتهای پیام/75004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول