اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر:

مشکلی برای تامین سوخت کشاورزان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شوشتر گفت: مشکلی برای تامین سوخت کشاورزان این شهرستان وجود ندارد و کشاورزان باید برای دریافت سوخت ثبت نام کنند.

مشکلی برای تامین سوخت کشاورزان وجود ندارد

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در سال‌جاری برای تامین سوخت با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هماهنگ شده است و قرار شده به گونه‌ای عمل شود که کشاورزان بدون سوخت نمانند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای دریافت سوخت باید انجام شود، افزود: کشاورزانی که از سال‌های پیش ثبت نام کرده‌اند نیاز به ثبت نام ندارند ولی کشاورزانی که ثبت‌نام نکرده‌اند باید اقدام کنند.

پوررکنی خاطر نشان کرد: کشاورزان شهرستان شوشتر از نظر تامین سوخت با مشکل مواجه نمی‌شوند و با خیال آسوده به کشت پاییزه می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه کشت گندم در شهرستان شوشتر انجام شده است، خاطر نشان کرد: کشت گندم در دو بخش آبی و دیم انجام شده و زمین‌های مستعد کشت در شهرستان زیر کشت این محصول رفته است.

به گفته رئیس جهاد کشاورزی شوشتر در سال‌جاری 41 هزار هکتار گندم آبی و 16.5 هزار هکتار گندم دیم در این شهرستان کشت شده است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان باید برای بیمه محصولات خود اقدام کنند، خاطر نشان کرد: کشاورزان باید در اسرع وقت برای بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل با پرداخت خسارت از سوی بیمه بخشی از خسارت وارده به آن‌ها تامین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته در شوشتر به دلیل آغاز کشت‌های پاییزه نگرانی‌هایی برای تامین سوخت کشاورزان به وجود آمده بود.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول