اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار تهران انجام شد

بررسی عملکرد مدیران شهریار در اجرای پروژه‌‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: تعدادی از مسئولان استان تهران و شهریار ظهر امروز از روند اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کردند.

بررسی عملکرد مدیران شهریار در اجرای پروژه‌‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این بازدید که محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران نیز حضور داشت، مسئولان شهرستان شهریار از جمله سید عباس جوهری فرماندار و سعید حسینی شهردار با حضور در محل اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌های فوق را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

محمدرضا محمودی در بخشی از این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم بیشترین توجه را به اجرای پروژه‌های عمرانی دارند و در این مدت بودجه عمرانی کشور چند برابر سال‌های گذشته شده است.

وی تصریح کرد: زمانی که بودجه و اعتبارات صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود، نباید از این امر با عنوان هزینه یاد شود، چرا که در حقیقت دولت با این طرح‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری بلند‌مدت کرده است.

معاون عمرانی استاندار تهران با ابراز رضایت از نحوه اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان شهریار گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، مسئولان شهرستان شهریار تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم انجام داده‌اند.

محمودی تاکید کرد: البته باید توجه داشت که برخی نواقص و کاستی‌ها به ویژه در مورد زمان اجرای پروژه‌های عمرانی را می‌توان با برنامه‌ریزی بهتر و تلاش بیشتر برطرف کرد که امیدواریم مسئولان شهریار در این حوزه نیز تدابیر لازم را بیاندیشند.

*پیشرفت‌های شهریار قابل قبول است

فرماندار شهریار نیز در بخشی از این بازدید به خبرنگار فارس گفت: طی سال‌های اخیر مسئولان ارشد دولت و مدیران استانی و شهرستانی تلاش بسیاری برای رفع کاستی‌ها و محدودیت‌ها در شهریار انجام داده‌اند.

سید عباس جوهری تصریح کرد: در سفرهای استانی شخص رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به دقت مسائل و نیازهای شهریار را بررسی کرده و مصوبات بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان به تصویب رسیده است.

فرماندار شهریار تاکید کرد: هم‌اکنون شاهد هستیم که شهریار با سرعت به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند و دستاوردهایی که طی سال‌های اخیر حاصل شده،‌ قابل قبول است.

جوهری تاکید کرد: البته برای رسیدن به نقطه مطلوب و جلب رضایت همه شهروندان راه طولانی در پیش داریم که این مسیر نیز با همدلی و همکاری مردم و مسئولان سپری خواهد شد.

*اتمام اکثر طرح‌های عمرانی پیش از پایان دولت نهم

وی درباره پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرستان شهریار نیز گفت: ده‌ها طرح بزرگ و عمرانی در دست اجرا داریم که در صورت تکمیل و بهره‌برداری نهایی، مردم از خدمات بیشتری برخوردار خواهند بود.

جوهری تاکید کرد: تلاش ما این است که پیش از پایان عمر دولت نهم، اکثر طرح‌های عمرانی شهریار که در همین دولت آغاز شده است به اتمام رسیده و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

همچنین در این مراسم شهردار شهریار نیز توضیحاتی درباره طرح‌های عمرانی در دست انجام شهریار به معاون عمرانی استانداری تهران ارائه کرد.

سعید حسینی در بخشی از این بازدید گفت: با تلاش مسئولان و همکاری دستگاه‌های مختلف شاهد تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی شهریار هستیم،‌ اما برای تکمیل نهایی باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: تخصیص به موقع اعتبارات مالی و همچنین همکاری و تعامل میان دستگاهی از جمله نیازهای اصلی شهریار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی است.

حسینی در پایان گفت: امیدوارم با توجه به تاکید دولت و استانداری تهران، شاهد پایان طرح‌های مهم عمرانی در شهریار طی سال جاری باشیم و طرح‌هایی که در دولت‌های نهم و دهم آغاز شده، در همین دوره نیز به اتمام برسد.

لازم به توضیح است، محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران،‌ سید عباس جمهوری فرماندار شهریار و سعید حسینی شهردار این شهرستان ظهر امروز از پروژه‌هایی چون میدان سپاه شهریار، احداث مرکز تجاری بزرگ قائم و بالاخره  پارکینگ طبقاتی شهریار بازدید به عمل آوردند.

در پایان این بازدیدها، محمودی دستوراتی برای رفع برخی نیازها و مشکلات در مسیر اجرای طرح‌های فوق صادر کرد.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول