اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه محرم صورت می‌گیرد

آماده‌باش کامل ماموران راهنمایی و رانندگی در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور سیستان‌وبلوچستان از آماده‌باش کامل ماموران راهنمایی و رانندگی در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خبر داد.

آماده‌باش کامل ماموران راهنمایی و رانندگی در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ستار رحمانی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: در ایام محرم در مقابل مساجد، تکایا و هئیت‌های مذهبی تمهیدات ترافیکی صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به سیاه‌پوش بودن عزاداران حسینی در سطح خیابان‌ها، رانندگانی که از نظر بینایی مشکل دارند، به هیچ عنوان در این ایام به ویژه در هنگام شب رانندگی نکنند.

رئیس پلیس راهور سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: در ایام محرم موتورسیکلت ‌سواران به هیچ عنوان از داخل پیاده‌روها حرکت نکنند.

وی ضمن توصیه به خانواده‌ها برای مراقبت از اطفال و کودکان در ایام محرم، اضافه کرد: در ایام محرم به دلیل ازدحام جمعیت عزاداران در خیابان‌ها، خانواده‌ها فرزندان خود را در سطح کوچه و خیابان‌ها رها نکنند.

رحمانی گفت: راهنمایی و رانندگی سیستان‌وبلوچستان در مقابل مساجد و تکایا تمهیدات ترافیکی اعمال می‌کند، به گونه‌ای که بعضی از خیابان‌های هسته مرکزی شهر زاهدان نیز یک طرفه می‌شوند.

وی ادامه داد: تمامی دسته‌های عزاداری توسط ماموران انتظامی، بسیج و سپاه همراهی شده و  امنیت دسته‌های عزاداری به صورت محسوس و نامحسوس تامین می‌شود.

رئیس پلیس راهور سیستان‌وبلوچستان با اشاره به طرح جمع‌آوری موتورسیکلت ‌سواران بدون کلاه ایمنی افزود: باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود که کلاه ایمنی صرفا برای حفظ ایمنی خودشان در هنگام وقوع حوادث است.

وی بیان کرد: باید تمامی شرکت‌ها و موسساتی که پیک موتوری دارند، استفاده از کلاه ایمنی را برای پیک‌های موتوری ضروری بدانند.

انتهای پیام/75004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول