اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر:

خط ویژه دوچرخه در بوشهر مورد تائید راهنمایی و رانندگی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: مسیرهای تعیین شده و خط ویژه دوچرخه در شهر بوشهر مورد انتقاد بود و مورد تائید راهنمایی و رانندگی نیست.

خط ویژه دوچرخه در بوشهر مورد تائید راهنمایی و رانندگی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فتح‌الله بحرینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌ای که در شورای ترافیک تصویب شده مقرر شد خط ویژه دوچرخه در شهر بوشهر ایجاد شود اما انجام این کار از نظر راهنمایی و رانندگی مورد تائید نیست و مشکلاتی هم ایجاد کرده است.

وی افزود: در برخی مسیرها، خط ویژه دوچرخه خلاف جهت خودروهای دیگر است و همین امر موجب خطرهای فراوانی برای دوچرخه‌سواران خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط ما اقدامات خود را برای رفع این مشکل آغاز و به شهرداری اعلام کردیم به زودی موارد مشکل‌دار را اصلاح کند.

بحرینی تاکید کرد: خط ویژه دوچرخه در شهر بوشهر از روی اصول و ضوابط ایمنی ترافیک انجام نشده و باید اصلاح شود.

لازم به ذکر است رئیس اداره ترافیک شهرداری بوشهر اخیرا از ایجاد مسیر 42 کیلومتر در شهر بوشهر برای عبور و مرور دوچرخه‌سواران خبر داده بود.

در حالی که خط کشی‌های ویژه مسیرهای دوچرخه هم در شهر بوشهر مشخص شده اما نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با انجام چنین کاری موافق نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت‌های آموزشی را از مهم‌ترین اقدامات پلیس راهور استان نام برد و خاطر نشان کرد: این پلیس با اجرای طرح‌هایی چون فرهنگ یاران پلیس، همیاران پلیس، پلیس مدرسه، آموزش عمومی رانندگان، اولیاء دانش‌آموزان، کارمندان ادارات و سازمان‌های دولتی سعی در آگاهسازی افراد نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کرد.

بحرینی در ادامه تخلفات کنترل شده را از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر در 5 ماهه گذشته بیش از 161 هزار مورد عنوان کرد و تصریح کرد: این تخلفات شامل مواردی چون عدم استفاده از کمربند ایمنی، عبور از چراغ قرمز، استفاده از تلفن همراه و عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول