اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه-12

نمایش‌های آیینی‌ و مذهبی در شاهرود برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایش‌های آیینی ‌و مذهبی به مناسبت ماه محرم‌الحرام در شاهرود برگزار می‌شود.

نمایش‌های آیینی‌ و مذهبی در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود اعلام کرد: برنامه‌های نمایشی و تعزیه در ماه محرم توسط گروه نمایش‌های آیینی و مذهبی عاشقان ابوالفضل(ع) کانون بسیج هنرمندان شاهرود برگزار می‌شود.

عباس اعتماد از آمادگی گروه نمایش‌های آیینی و مذهبی عاشقان ابوالفضل(ع) برای اجرای تعزیه در ماه محرم خبر داد و گفت: امسال با توجه به اعتقادمان نسبت به زنده نگه ‌داشتن تعزیه سنتی، دو گروه سنتی که یکی از تعزیه‏خوانان شهرستان سبزوار و دیگری از شاهرود است، به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.

وی ابراز داشت: همچنین یک گروه تعزیه نمایشی که تلفیقی از تعزیه و نمایش است، آمادگی دارد تا در شهرها و روستاها بنا به درخواست آنها، اجرای برنامه داشته باشد و در گروه نمایش‌های آیینی و مذهبی عاشقان ابوالفضل(ع) بیش از 70 نفر همکاری می‌کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود افزود: هیئت عاشقان حضرت ابوالفضل(ع) که به تازگی تاسیس شده، وابسته به کانون بسیج هنرمندان شهرستان است و از 4 تا 13 محرم در خیابان تهران شاهرود ـ سه راه کمربندی همراه با برگزاری نمایشگاه، اجرای برنامه می‌کند.

انتهای پیام/74005/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول