اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ویژن هرمزگان:

3 بازیکن ویژن هرمزگان مصدوم بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ساحلی ویژن هرمزگان پس از باخت تیمش در مقابل مس سرچشمه در مسابقات قهرمانی کشور گفت: 3 بازیکن تیم ویژن هرمزگان به دلیل مصدومیت نتوانستند آن‌گونه که باید در زمین حاضر شوند.

3 بازیکن ویژن هرمزگان مصدوم بودند

حمید سلطانی‌زاده دقایقی پس از برگزاری فینال مسابقات فوتبال قهرمانی ساحلی بانوان کشور که با قهرمانی تیم مس سرچشمه به پایان رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: دو نفر از بازیکنانمان در این بازی با وضعیت مصدوم وارد زمین شدند و حتی خود من نیز که به عنوان مربی هستم از ناحیه پا در بازی قبل مصدوم شدم.

وی افزود: اتفاقی نیفتاده است تنها در یک مسابقه باخته‌ایم و در مسابقات متعددی نیز پیروز شده‌ایم، با امکانات موجود در سال‌های قبل سه بار قهرمان شده‌‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ویژن هرمزگان افزود: علاقه در هرمزگان به ورزش فوتبال ساحلی به ویژه در بین دختران زیاد است، اما به دلیل وجود زمین‌های نامناسب تمرین و بازی مشکلاتی در امر توسعه این ورزش در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول