اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

اوباما و رامنی هر دو نوکر اسرائیل هستند/ نتیجه انتخابات برای ایران فرقی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اوباما و رامنی هر دو از نوکران حلقه به گوش اسرائیل هستند و نتیجه انتخابات آمریکا برای ایران فرقی ندارد.

اوباما و رامنی هر دو نوکر اسرائیل هستند/ نتیجه انتخابات برای ایران فرقی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا اشاره کرد.

وی تصریح کرد: انتخابات اخیر آمریکا بسیار پرخرج و هزینه برگزار شد و هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور نشان دادند که حلقه به گوش رژیم جعلی اسرائیل هستند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان ادامه داد: انتخاب مجدد باراک اوباما به عنوان رئیس جمهوری آمریکا نشان داد که خود مردم این کشور نیز تمایلی به دخالت در سرنوشت سیاسی کشورشان ندارند و امروز آنقدر درگیری‏ها و مشکلات در این کشور زیاد شده است که مردم نسبت به انتخابات بی‏تفاوت بودند.

شاهچراغی گفت: دو رقیب اصلی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا که اوباما و رامنی بودند، هر دو در مناظره‏هایی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور برگزار کردند، نشان دادند نوکری رژیم اشغالگر قدس را افتخار خود می‏دانند.

وی اسرائیل را دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز لابی‏گری‏ها بین آمریکا و اسرائیل روزانه در حال افزایش است.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان افزود: دشمنی آمریکایی‏ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چیزی نیست که بتوان در آن شک کرد و آنها در طول سالیان گذشته این دشمنی و ستیز را بارها و بارها نشان داده‏اند.

شاهچراغی اضافه کرد: اوباما و رامنی هر دو در مناظره‏های انتخاباتی که در آمریکا برگزار شد، تلاش داشتند تا هر کدام دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران بیش از دیگری نشان دهند.

وی تصریح کرد: امروز هر چه مشکل در ایران به وجود می‏آید و همه گرفتاری‏های ما از بابت دسیسه‏های آمریکای جنایتکار است و ما هرگز مقابل این دولت زورگو از خود رضایتی نشان نخواهیم داد.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان افزود: نباید از روی سادگی و ساده‏اندیشی بگوییم که اوباما بهتر از رامنی است یا اوباما از رامنی بدتر است چراکه همه مردم امروز به این ضرب‏المثل عقیده دارند که هر دوی این افراد سر و ته یک کرباس هستند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول