اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو خراسان‌رضوی:

بدون خرد جمعی ورزش خراسان‌رضوی پیشرفت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: لازمه پیشرفت ورزش در استان ایجاد روحیه خردجمعی و تعاون است.

بدون خرد جمعی ورزش خراسان‌رضوی پیشرفت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حسین شکوهی با بیان اینکه در ورزش استان ورزشکاران، مربیان و مدیران توانمند، فراوان وجود دارند، اظهار داشت: لازم است تا مدیران سیاسی کشور و استان نگاه ورزشی‌تری به حوزه ورزش داشته باشند ولی تا امروز مدیران و تصمیم‌گیران حوزه‌های مختلف تاثیر‌گذار در سرنوشت ورزش خراسان‌رضوی نخواستند که در این حوزه با یکدیگر هم‌افزایی و تعاون داشته باشند.

وی با اشاره به حضور استاندار جدید و لزوم ایجاد تعامل با ایشان برای حل مشکلات ورزش استان گفت: تنها کسی که می‌تواند مشکلات ورزش استان را برطرف کند، شخص استاندار است.

وی در زمینه اینکه استاندار چگونه می‌تواند به حل این مشکل کمک کند، اظهار داشت: بهترین کار، ایجاد کارگره ورزش استان توسط استاندار خراسان‌رضوی است که در آن مدیران سیاسی، اجتماعی و ورزشی که برای ورزش دلسوز هستند حضور داشته باشند و ماحصل آن ایجاد یک هیئت‌مدیره باشد تا بتواند وظایف هر گروه که در ورزش استان تاثیر‌گذار هستند را مشخص کند.

رئیس هیئت جودو خراسان‌رضوی یکی دیگر از مهم‌ترین مشکلات ورزش استان را بحث مالی دانست و اظهار داشت: قول می‌دهم در صورتی که پول باشد تمام مشکلات ورزش استان خراسان‌رضوی حل شود.

شکوهی یکی از توانمندی‌ها اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی را توجه به مباحث علمی دانست و گفت: در حدود یک سال گذشته اداره‌کل در حوزه تئوری بسیار خوب عمل کرده است ولی این فرصت زمان کافی برای ارزیابی عملکرد آقای هاشمی جواهری نیست.

انتهای پیام/70017/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول