اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی:

نگاه فراسازمانی به ورزش نیاز امروز خراسان‌رضوی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی گفت: ورزش کلید مبارزه با معضلات اجتماعی است و موقعیت جغرافیایی استان این موضوع را پررنگ‌تر می‌کند.

نگاه فراسازمانی به ورزش نیاز امروز خراسان‌رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، عباس چمنیان اظهار کرد: برطرف کردن معضلات ورزشی استان نیاز به نگاه خاص و فراسازمانی استاندار جدید است.

وی یکی از دغدغه‌های ورزشی استاندار جدید خراسان‌رضوی را نگاه ویژه به تیم ابومسلم دانست و بیان کرد: در چند سال گذشته به گونه‌ای، وضعیت تیم ابومسلم خراسان به استانداری گره خورده است که امیدوارم با درایت آقای فروزان‌مهر هرچه زودتر تکلیف این تیم برای همیشه مشخص شود.

چمنیان با تاکید بر نگرانی جامعه ورزش استان در خصوص تیم ابومسلم گفت: وضعیت تیم ابومسلم به گونه‌ای است که غیرفوتبالی‌ها و حتی مردم عادی هم که توجه زیادی به ورزش ندارند مشخص شدن وضعیت تیم ابومسلم را جزو مطالبات خود قرار داده‌اند.

وی همچنین شهرداری مشهد را یکی از تصمیم‌گیران اثرگذار ورزش شهر مشهد دانست و اظهار داشت: بعد از مشکلاتی که هفته گذشته برای تیم ابومسلم پیش آمد، شخص آقای پژمان به‌ عنوان شهردار مشهد با من تماس گرفت و از دغدغه‌های شهرداری درباره وضعیت تیم ابومسلم صحبت کرد که این نشان از دغدغه ایشان نسبت به فوتبال مشهد است.

وی درباره نیاز به هم‌افزایی در ورزش استان خراسان‌رضوی گفت: تنها هم‌افزایی و همگرایی در سطوح مدیریتی استان می‌تواند آرامش را به ورزش این استان بازگرداند.

چمنیان ادامه داد: متاسفانه نبود نظام واحد ورزشی در کشور و به صورت اهم در خراسان ‌رضوی سبب بروز مشکلات فراوان در ورزش استان شده است.

وی با اشاره به نقش مهم اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در  ایجاد این هم‌افزایی گفت: خوشبختانه هاشمی جواهری؛ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در این زمینه دیدگاه مثبتی دارد و کارهای مثبتی انجام داده است که این امر خود می‌تواند اراده لازم را برای سایر ارگان‌های ذی‌ربط مانند آموزش و پرورش و شهرداری ایجاد کند.

انتهای پیام/70017/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول