اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه بردسکن خبر داد

تکمیل عملیات ساخت سالن ورزشی بانوان شهرستان بردسکن

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه‌ و شهرسازی شهرستان بردسکن از تکمیل عملیات احداث سالن سرپوشیده ورزشی بانوان بردسکن خبر داد.

تکمیل عملیات ساخت سالن ورزشی بانوان شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی، محمدحسین ضیایی اظهار کرد: این سالن ورزشی با زیربنای یک‌هزار و 262 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 3.5 میلیارد ریال در نیمه نخست امسال تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: همچنین مناسب‌سازی فضاهای اداری این شهرستان برای آسایش توان‌یابان با 352 میلیون ریال هزینه تا پایان شهریور ماه امسال به 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بردسکن درباره عملکرد این اداره در بخش راهداری گفت: اجرای ماسه آسفالت در محورهای بین شهری بردسکن-طبس، بردسکن ـ سبزوار و محور روستایی آهوبم ـ سیر شهرستان بردسکن به ‌طول مجموع 19 کیلومتر و لکه‌گیری هندسی در محور بردسکن ـ سبزوار به‌طول 3 کیلومتر در این دوره انجام شده است.

ضیایی اظهار داشت: اجرای 40 کیلومتر شیب شیروانی به حجم 120 هزار مترمکعب در محور انابد ـ درونه، اصلاح دو نقطه پرحادثه در محور بردسکن ـ سبزوار، ساماندهی 6 تقاطع در محورهای بین شهری و روستایی و اصلاح دید در 5 محور روستایی از جمله اقدامات راهداری اداره راه و شهرسازی بردسکن در  6ماهه ابتدایی امسال بوده است.

وی با اشاره به عملیات مرمت پل‌ها به میزان 140 مترمربع و لایروبی و اصلاح مسیر در 4 محور روستایی، افزود: 140 کیلومتر عملیات    تیغ‌زنی و تسطیح راه‌های شنی و 110 کیلومتر تسطیح حریم قانونی راه‌ها نیز در این دوره به انجام رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بردسکن در مورد اقدامات راهداری در حوزه ایمنی راه‌ها نیز به خط‌کشی 40 کیلومتر از محورهای بین شهری اشاره کرد و گفت: نصب 15 مترمربع تابلوی اطلاعاتی، 4 دستگاه چراغ چشمک زن خورشیدی، 300 عدد رفلکتور و 12 مورد سرعت گیر در محل ورودی و خروجی روستاها و تقاطع های فرعی به اصلی از اهم اقدامات راهداران این اداره در نیمه ابتدایی امسال بوده است.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول