اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ دسته یک هندبال

هندبال ثامن‌الحجج آمل با نماینده کرمانشاه دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی عصر فردا جمعه با تیم هیئت هندبال کرمانشاه دیدار می‌کند.

هندبال ثامن‌الحجج آمل با نماینده کرمانشاه دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی از ساعت 16 فردا جمعه با تیم هیئت هندبال کرمانشاه دیدار می‌کند.

این دیدار که در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم آمل دنبال می‌شود دومین دیدار خانگی نماینده استان مازندران در این رقابت‌ها خواهد بود.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در چارچوب هفته نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در خانه با اختلاف 13 امتیاز و با نتیجه 32 بر 19 هیئت هندبال زنجان را با شکست بدرقه کرد ولی در هفته دوم این رقابت‌ها با تیم قدرتمند فلاورجان اصفهان رو به‌رو شد که در دیداری خارج از خانه تن به شکست داد.

ثامن‌الحجج آمل امسال با حامی مالی جدید خود سعی در صعود به لیگ برتر هندبال کشورمان دارد و شاگردان جوان و بومی حسن حاجی سرمربی این تیم عظم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کردند.

تیم میهمان هیئت هندبال کرمانشاه نیز امروز وارد آمل شد تا با انجام یک جلسه تمرین در محل انجام مسابقه خود را برای نبرد فردا آمده کند.

به گزارش فارس، در فصل جدید مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم دیدار می‌کنند که ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان روبه رو می‌شود.

انتهای پیام/ 86012/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول