اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان آوج:

مرکز شبانه‌روزی اورژانس آوج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج گفت: مرکز شبانه‌روزی اورژانس آوج در این شهرستان احداث می‌شود.

مرکز شبانه‌روزی اورژانس آوج احداث می‌شود

محمدهادی طائفی در حاشیه بازدید از سد چنگوره بخش آبگرم شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده از ابتدای سال 84 تا به امروز در شهر‌های پایین‌تر از 25 هزار نفر جمعیت توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان متولی اصلی طرح به مرحله اجرا درآمده است، اظهار کرد: در هر کدام از تیم‌های مربوط به پزشک خانواده چهار تکنسین به عنوان پزشک، ماما، بهداشت محله و همچنین بهداشت حرفه‌ای حضور داشته و اقدام به اجرای این طرح در نقاط مختلف می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج با بیان اینکه اخیرا نیز با توافقات صورت گرفته قرار بر این موضوع است که طرح ملی پزشک خانواده به صورت جامع‌تر و کلی در شهر‌های با جمعیت بالای 25 هزار نفر نیز به مرحله اجرا درآید، تصریح کرد: توسعه صدور دفتر‌چه‌های بیمه های خدمات درمانی مربوط به طرح پزشک خانواده در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: تیم سلامت در هر نقطه با رصد دقیق بهداشتی و آسیب‌شناسی آن منطقه نسبت به حل دغدغه‌های درمانی تمام مردم منطقه مورد نظر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج با بیان اینکه این شبکه در گام با چیدمان صحیح در حال انتخاب مکان مناسب برای استقرار ثابت شبکه بهداشت است، تصریح کرد: امیدواریم که اجرای این طرح خدمتی متمایز و رضایت‌بخش برای تمام شهروندان باشد.

طائفی ادامه داد: در طول مراحل مختلف کارشناسی و انجام طرح ملی پزشک خانواده سوابق مختلف بیماران مورد بررسی و کارشناسی دقیق صورت گرفته و برای هر یک پرونده‌سازی مشخصی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به توسعه امور خدمات‌رسانی شبانه‌روزی در شهرستان آوج عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با احداث یک پایگاه اورژانس شبانه‌روزی در بخش مرکزی این شهرستان نسبت به توسعه امر درمان اقدام کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج اضافه کرد: با احداث و بهره‌برداری از این پایگاه گامی مؤثر در راستای رضایت‌مندی مردم از مراکز درمانی صورت گرفته که این امر خود در توسعه این عرصه بسیار مهم و حیاتی تلقی می‌شود.

طائفی خاطرنشان کرد: تأمین کادر انسانی برای این شبکه نیز از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول