اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فوریت‌های علوم پزشکی آبادان خبر داد

انجام ‌هزار و 332 عملیات اورژانسی در مهرماه

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های علوم پزشکی آبادان از انجام هزار و 332 عملیات اورژانسی در مهرماه سال‌جاری خبر داد.

انجام ‌هزار و 332 عملیات اورژانسی در مهرماه

شهرام مقام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های علوم پزشکی پنج شهر آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و سربندر و هندیجان را شامل می‌شود.

وی افزود: بر این اساس و در یک ماه اخیر هزار و 332 عملیات اورژانسی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های علوم پزشکی آبادان انجام شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های علوم پزشکی آبادان ادامه داد: بیشترین ماموریت‌های انجام شده در این یک ماه گذشته در آبادان با 474 مورد بوده است.

مقام تصریح کرد: شهرستان هندیجان با 112 مورد کم‌ترین تعداد عملیات امداد و نجات را در بین پنج شهر زیرپوشش علوم پزشکی آبادان را دارد.

وی اضافه کرد: همچنین طول مهرماه 413 مورد عملیات امداد در خرمشهر، 216 مورد در ماهشهر و بندرامام، و 117 مورد نیز در شادگان انجام شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: یکی از مسائل مهمی که در زمینه امدادرسانی باید مدنظر قرار گیرد این است که گاهی ثانیه‌ها هم برای نجات جان یک بیمار تاثیرگذار است.

مقام افزود: بر این اساس از مردم می‌خواهیم تا در هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس مسیر را برای آن باز کرده تا عملیات امداد و نجات به سرعت انجام گیرد.

وی گفت:  البته ما نیز مکرراً به همکاران خود تاکید می‌کنیم در مواقعی که آمبولانس‌ها خالی از بیمار است به هیچ‌ عنوان از آژیر استفاده نکنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول