اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان تاکید کرد

ضرورت کسب شناخت از وضع فرهنگ عمومی در سمنان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان ضمن تاکید بر اینکه کسب شناخت از وضع فرهنگ عمومی لازم است، گفت: بررسی موضوعات اجتماعی و فرهنگی منطقه به طور کارشناسی ضروری است.

ضرورت کسب شناخت از وضع فرهنگ عمومی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: شناسایی و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مسائل فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه شناخت از وضعیت فرهنگ عمومی در تصمیم‏گیری‏ها ضروری و مهم است، افزود: نقاط قوت و ضعف برنامه‏ها باید مورد ارزیابی قرار گیرد تا بدانیم چه اندازه در حوزه فرهنگی و اجتماعی موفق عمل کرده‏ایم.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان اظهار کرد: دشمن با ترویج فساد و تهاجم فرهنگی گسترده به دنبال دور کردن جوانان از ارزش‏ها و معارف دین اسلام است که باید با آن مقابله کرد.

شاهچراغی ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی پایه اجرای دستورات و موازین اسلامی است، تصریح کرد: بسترهای همکاری و هماهنگی دستگاه‏ها به منظور گسترش، ارتقا و تعمیق فرهنگ عمومی باید فراهم شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز در این دیدار عنوان کرد: باید برنامه‏ریزی و هدایت فرهنگ عمومی با هدف تحقق اهداف و اجرای سیاست‏های فرهنگی کشور و در راستای ارزش‌های اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شود.

حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا تاکید کرد: کار فرهنگی باید تأثیر مطلوب و مفید بر مخاطبان داشته باشد نه فقط موجب افزایش مخاطبان شود.

وی تصریح کرد: بررسی معضلات و ویژگی‏های فرهنگی جامعه شهری و روستایی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آن معضلات، تلاش برای حذف سنت‏های غلط و تشویق مردم بر حفظ و تقویت ارزش‏های دینی، انقلاب اسلامی و فرهنگی از عمده وظایف و برنامه‏های سازمان تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول