اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه روابط عمومی‌های استان اردبیل اعلام شد

آزادسازی سوسنگرد بیانگر قاطعیت ایران در مصاف با دشمن

خبرگزاری فارس: در بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی استان اردبیل به مناسبت سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد تاکید شد: عملیات آزادسازی سوسنگرد بیانگر قاطعیت جمهوری اسلامی ایران در مصاف با دشمن است.

آزادسازی سوسنگرد بیانگر قاطعیت ایران در مصاف با دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، شورای هماهنگی روابط عمومی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 26 آبان سال روز اثر بخشی فرمایشات امام امت بر مردمی عاشورایی و حسینی است که با همراهی عباس‌گونه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای در سال 1359 توانستند لشکر یزیدیان را از خاک پاک سوسنگرد عقب برانند و ع‍لم عزت، شرافت و ایستادگی را بر بلندای همت ایران و اسلام به اهتزاز در آورند.

در این بیانیه آمده است: عملیات آزادسازی سوسنگرد یادآور قاطعیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مصاف با دشمن و نشانگر وفاداری و سرلشکر مقام عظمای ولایت به اسلام و امام و ملت ایران اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جوانان و دلاورمردان ایران اسلامی با تأسی از حماسه عاشورا هرگز لباس خفت را بر تن نخواهند کرد و شهادت را بر زندگی با ذلت ترجیح می‌دهند.

در این بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی استان اردبیل ضمن تجدید بیعت با ولی امر مسلمین اعلام می‌کند: این شورا فرمایشات معظم له را در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در ارتباط با «اقتصاد مقاومتی» را سرلوحه زندگی خود قرارداده و با تمام توان در آمادگی کامل برای انجام مأموریت‌های محوله هستند و آماده‌اند با اشاره مولی و مقتدای خود در هر زمان و مکان، آرامش را از دشمنان و  استکبار سلب و با توکل بر خدا خاک ذلت و خواری را بر سرشان فرو بریزند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بار دیگر سال روز فتح غرور آفرین سوسنگرد را بر ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم حسینی استان اردبیل تبریک و تهنیت گفته برای مقام معظم رهبری سلامتی و طول عمر و برای مردم فهیم کشورمان سعادت دنیا و آخرت را آرزومندیم.

انتهای پیام/62003/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول