اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کردستان:

کتاب« یک وقت می‌بینید» در کردستان نقد می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، کتاب «یک وقت می‌بینید» نوشته محمدرضا کلهر در محل سالن شماره 3 پردیس سینما بهمن سنندج نقد می‌شود.

کتاب« یک وقت می‌بینید» در کردستان نقد می‌شود

رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این برنامه روز پنج‌شنبه با حضور علی‌نجات غلامی استاد برجسته فلسفه برگزار می‌شود.

به گفته امین مرادی، در راستای توجه دادن جامعه به فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتب منتشر شده توسط هنرمندان استان، کتاب «یک وقت می‌بینید» مجموعه داستان‌های سه اپیزُدیک هنرمند توانمند محمدرضا کلهر در محل سالن شماره 3 پردیس سینما بهمن سنندج با حضور هنرمندان و داستان‌نویسان استان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: استاد علی‌نجات غلامی به عنوان منتقد مدعو متولد 1360 کرمانشاه کارشناس ارشد فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی دارای تألیفات متعدد و ترجمه‌های فراوان از آثار دانشمندان برجسته جهان همچون ارسطو و... به زبان فارسی است.

نوشتن مقالات متعدد در نشریات سراسری و مجلات تخصصی در زمینه‌های مختلف فلسفه، ادبیات و هنر و همچنین مدتی به عنوان استاد دانشگاه از فعالیت‌های این استاد مدعو است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با دعوت از تمامی علاقمندان برای حضور در این نشست و با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری استان کردستان افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم برای معرفی داستان‌نویسان و شعرای استان نسبت به برگزاری جلسات نقد و بررسی در طول سال اقدام و همچنین با برنامه‌هایی که در حال برنامه‌ریزی است آثار منتشر شده این هنرمندان را در معرض نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول