اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ دسته یک فوتسال کشور

موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد میهمان شهروند بابل است

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور میهمان شهروند بابل خواهد بود.

موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد میهمان شهروند بابل است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،احمد نعمتی، سرمربی تیم فوتبال موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد در مورد این بازی اظهار کرد: تیم شهروند بابل هفته گذشته بازی خود را در ثانیه‌های پایانی با نتیجه دو بر یک واگذار کرده اما تیم خوبی است و قطعا برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند و از حمایت تماشاگران‌شان خود در خانه بهره می‌برند.

وی از آمادگی تیمش برای این بازی خبر داد و افزود: از تیم حریف شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که از نظر فیزیکی و بدنی خیلی خوب هستند، اما ما هم برای کسب سه امتیاز این بازی به بابل می‌رویم و ان‌شاءالله دست پر به مشهد بازمی‌گردیم.

سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد با اشاره به احتمال حاشیه‌ساز بودن تیم شهروند بابل عنوان کرد: به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام که به‌هیچ وجه حق اعتراض در بازی‌ها را ندارند و اعتقاد دارم تیمم باید آنقدر قوی باشد که حریف نتواند ما را وارد حاشیه کند.

وی درباره شکست تیمش در مقابل پروفیل زالی تصریح کرد: بازیکنانم در بازی گذشته خیلی خوب کار کردند و تنها اسماعیل عباسیان دروازه‌بان اول تیم که عضو تیم ملی فوتسال امید هم هست، دچار اشتباهاتی بود و گل‌های بدی دریافت کرد هر چند که دیگر بازیکنانم بازی باخته را در مقاطعی جبران کردند.

این بازی از ساعت 15.30 روز پنج‌شنبه هفته جاری، در سالن مخابرات شهرستان بابل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 70001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول