اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران:

مقابل ازبکستان تنها برد می‌خواهیم / کسی به فکر کیفیت فوتبال نباشد

خبرگزاری فارس: مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در شرایط کنونی تنها برد مقابل ازبکستان مورد نیاز ایران است و کیفیت فوتبال شاید در اولویت دوم باشد.

مقابل ازبکستان تنها برد می‌خواهیم / کسی به فکر کیفیت فوتبال نباشد

حسین فرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: کیفیت فوتبال و ارائه دادن فوتبالی با کیفیت و زیبا شاید مهم باشد ولی به اندازه سه امتیاز بازی نمی‌ارزد و باید تنها به فکر برد در این بازی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: نباید به فکر این باشیم که ایران از نظر فوتبال از ازبکستان بالاتر است و کیفیت فوتبال ایران نیز بهتر است بلکه تنها چیزی که در بازی فردا ایران نیاز دارد برد است و سه امتیاز این بازی در اولویت نخست است.

فرکی تاکید کرد: برای صعود تیم ملی به مرحله بعد نیاز به امتیاز داریم و به این دلیل کیفیت بازی نمی‌تواند ایران را به مرحله بعدی ببرد.

 

*به کار تاکتیکی بازیکنان امیدوار نباشیم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: نباید به امید بازی تاکتیکی فوتبالیست‌های تیم ملی باشیم و باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برد تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز بازیکنان خود را ثابت نکرده‌اند، تاکید کرد: معتقدم اگر در بازی‌های گذشته بازیکنان خود را ثابت کرده بودند در شرایط کنونی کسی آن‌ها را سرزنش نمی‌کرد.

فرکی افزود: ازبکستان باید مقابل تاکتیک و توانمندی فنی تیم ملی سر فرود آورد و باید بداند که فوتبال ایران برای آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا با حمایت‌های همه جانبه، تیم ملی را در راستای برد در بازی مقابل ازبکستان یاری کنیم و در این راه همه باید بکوشند.

 

*همه چیز به اتفاقات بازی ربط دارد

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: همه چیز به روند بازی ارتباط دارد زیرا در بازی رفت همه شاهد بودند که ایران اصلا شایستگی برد در مقابل ازبکستان را نداشت ولی با توجه به اتفاقاتی که در طول بازی رخ داد ایران مقابل ازبکستان به برد دست پیدا کرد و پیروز به خانه برگشت.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی نیازمند حمایت است، تاکید کرد: باید از فرصت میزبانی در تهران استفاده کنیم و با حضور 100 هزار نفری در ورزشگاه و حمایت همه جانبه تیم ملی از سوی رسانه‌ها در راستای کسب امتیاز در این مسابقه و کم کردن فاصله ایران برای صعود به مرحله بعد تلاش کنیم.

فرکی خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ملی اصلا کم‌کاری نخواهند کرد زیرا با شناختی که از بازیکنان دارم به جنگنده و پرقدرت در این بازی تلاش خواهند کرد و برای برد به میدان می‌روند.

 

*انتظارات از تیم ملی بیش از بازی با کره است

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: انتظار زیادی از تیم ملی وجود دارد و باید در راستای برآورده کردن انتظار مردم که همان برد مقابل ازبکستان است تلاش کنند.

وی افزود: انتظار از تیم ملی بیش از بازی مقابل کره است و باید به نحویی عمل کنند که تیم ازبکستان اجازه حرکت کردن نداشته باشد زیرا این تیم ثابت کرده که بسیار فرصت طلب است و از فرصت‌های بدست آورده کمال استفاده را می‌برد.

فرکی تاکید کرد: ایران در پایتخت خود بازی می‌کند و باید برای برد تلاش کند و به این دلیل همه مسائل برای برد ایران در این بازی فراهم است.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول