اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال

تیم فوتبال پاس و الوند همدان به مصاف نمایندگان خوزستان می‌روند

خبرگزاری فارس: در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال، تیم فوتبال پاس و الوند همدان به مصاف نمایندگان خوزستان می‌روند.

تیم فوتبال پاس و الوند همدان به مصاف نمایندگان خوزستان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان هر دو نماینده فوتبال استان در لیگ دسته اول باید به مصاف نمایندگان خوزستان بروند الوند در همدان از استقلال اهواز پذیرایی می‌کند و پاس در اهواز به مصاف یادآوران شلمچه این شهر می‌رود که هر دو دیدار از حساسیت‌های خاصی برخوردار است.

در هفته گذشته پاس موفق شد در یک دیدار نزدیک و مشکل با یک گل نیروی زمینی تهران را شکست دهد هر چند این بازی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های پاس بود و چنگی به دل نزند اما با شرایط لیگ دسته اول نتیجه‌گیری مهم‌تر از بازی زیبا است و به عبارتی به بازی زیبا امتیاز نخواهند داد.

پاس در این بازی با تک گل سید محمد علوی موفق شد از سد تیم جوان و جنگنده نیروی زمینی بگذرد تا وضعیت این تیم در جدول بهتر شود.

پاس این هفته باید به اهواز سفر کند و با تیم یادآوران شلمچه دیدار کند یادآوران در جدول تیم ضعیفی به نظر می‌رسد این تیم با هشت امتیاز از 9 بازی در رده سیزدهم جدول 14 تیمی لیگ دسته اول گروه ب قرار دارد و در روی کاغذ نمی‌تواند حریف مشکلی برای پاس باشد هر چند در لیگ دسته اول هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

تیم فوتبال پاس همدان در بازی‌های بیرون از خانه نتایج خوبی نگرفته است و از چهار بازی بیرون از خانه سه باخت و یک پیروزی را کسب کرده است که برای تیم مدعی پاس نتیجه خوبی نیست و پاسی‌ها باید در این بازی بیرون از خانه نتیجه کسب کنند و با برد اهواز را ترک کنند و این در برابر تیم یادآوران شلمچه نمی‌تواند دور از دسترس باشد.

تا به این هفته پاس با انجام 9 بازی شش برد و سه باخت را کسب کرده است و با 18 امتیاز در رده دوم جدول لیگ آزادگان گروه ب قرار گرفته است در صدر جدول هم استقلال خوزستان با 20 امتیاز قرار دارد و اگر پاسی‌ها در این بازی پیروز شوند و استقلال خوزستان نتواند در برابر راهیان کرمانشاه نتیجه بگیرد می‌توانند به صدر جدول صعود کنند.

الوند دیگر نماینده دسته اولی همدان هم در این هفته‌ها بیشتر درگیر حاشیه‌ها بوده است و باید گفت این حاشیه‌ها از درون استان به این تیم وارد می‌شود و هر کس با دیدن حال و روز این روزهای الوند یاد شعر حافظ که می‌گوید «من از بیگانگان هرگز ننالم که هرچه کرد با من آشنا کرد» می‌افتد.

تیم فوتبال الوند همدان هفته گذشته متحمل نخستین شکست خود در لیگ دسته اول شد تا شوکی به این تیم وارد شود الوندی‌ها در این هفته با استقلال اهواز در همدان دیدار می‌کنند.

استقلال اهواز حال و روز خوشی در جدول لیگ دسته اول ندارد و با شش امتیاز از 9 بازی در رده سیزدهم جدول 14 تیمی گروه الف این مسابقات قرار دارد استقلال اهواز همانند الوند در فصل گذشته به لیگ دسته اول صعود کرده است الوندی‌ها در این بازی محکوم به برد هستند تا بتوانند همچنان در کورس رقابت‌ها باقی بمانند.

الوندی‌ها با انجام 9 بازی چهار برد، چهار مساوی و یک باخت کسب کرده است و با 16 امتیاز در رده پنجم لیگ دسته اول گروه الف قرار دارند.

برنامه پاس و الوند همدان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال:

الوند همدان – استقلال اهواز ساعت 14:30

ورزشگاه قدس همدان

یادآوران شلمچه اهواز – پاس همدان 15

ورزشگاه کارگران اهواز

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول