اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال جوانان سپاهان:

تنها باید برای مسئولان فدراسیون فوتبال تأسف خورد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال جوانان سپاهان گفت: برای مسئولان رده بالای فدراسیون متأسفم که بدون هیچ کارشناسی یک مربی کم‌تجربه مانند اکبر محمدی را سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کردند.

تنها باید برای مسئولان فدراسیون فوتبال تأسف خورد

رسول ظفریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حذف تیم ملی جوانان از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و باخت برابر کره اظهار کرد: نخستین نکته‌ای که در این مورد به نظرم می‌رسد این است که تیم ملی فوتبال جوانان ایران نیاز به یک مربی کارکشته‌تر و با تجربه‌تر از این مربی ‌داشت که پیش از این شکست‌هایی را تجربه کرده و با تجربه‌تر باشد.

وی تصریح کرد: سال‌های درازی است که در رده‌های پایه کار کرده‌ام، 10 بار قهرمان رده‌های پایه کشور و برترین مربی ایران در رده‌های سنی پایه شدم و با توجه به تجربه‌ای که در این بخش دارم پذیرش چنین مسئولیت سنگینی را برای اکبر محمدی زود می‌دانم.

سرمربی تیم جوانان سپاهان تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا چنین مسئله‌ای را نمی‌بینید که یک مربی کم تجربه را در رده‌های پایه به کار بگمارند و من از فدراسیون فوتبال تعجب می‌کنم که چگونه چنین کاری را انجام داده است چراکه اگر یک مربی با تجربه‌تر سرمربی تیم ملی جوانان بود به طور حتم با همین بضاعت و بازیکنان می‌توانست به جام جهانی صعود کند.

وی ادامه داد: اگر انتقاد کنیم می‌گویند سنگ خودش را به سینه می‌زند اما من می‌دانم که این مربی دیگر پیشرفت نمی‌کند چراکه این نتیجه در کارنامه سرمربی تیم ملی جوانان تأثیرگذار بوده و فرصت مربی بزرگ شدن را از وی می‌گیرد.

ظفریان اضافه کرد: برای مسئولان رده بالای فدراسیون متأسفم که بدون هیچ کارشناسی یک مربی کم‌تجربه را روی کار آوردند.

وی با اشاره به مصاحبه سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از آغاز بازی با تیم ملی کره افزود: وی در این مصاحبه بیان داشته که چه ببریم و چه ببازیم از عملکرد بازیکنانم تا به اینجای کار رضایت دارم که از دیدگاه من چنین مصاحبه‌ای صد در صد اشتباه بود چراکه موجب شد بازیکنان تیم ملی به نتیجه‌گیری اندک قانع شوند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان سپاهان با اشاره به صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی اظهار کرد: بدون شک علی دوستی هم کار بسیار سختی با این سبک بازی در جام جهانی دارد و باید با تجدیدنظر در سبک بازی خود کاری کند که ایران در جام جهانی زنگ تفریح حریفان نشود.

وی در ادامه به تیم فوتبال جوانان سپاهان اشاره کرد و افزود: تنها تیمی در لیگ جوانان هستیم که از بازیکنان متولد سال 75 در ترکیب خود استفاده می‌کنیم و این در حالی است که سایر تیم‌ها از جوانان متولد 72 در ترکیب خود استفاده می‌کنند و ما قصد داریم با این جوان‌گرایی پشتوانه خوبی را برای سال‌های آینده تیم بزرگسالان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول