اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازی تیم‌های مدعی لیگ فوتبال مازندران لغو شد

خبرگزاری فارس: در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مازندران بازی 2 تیم مدعی قهرمانی لغو شد.

بازی تیم‌های مدعی لیگ فوتبال مازندران لغو شد

به گزارش فارس از شهرستان ساری، در حال حاضر دو نماینده فوتبال قائمشهر و ساری برای رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران رقابت سخت و دشواری با هم دارند به طوری که یک هفته تا پایان این رقابت‌ها مسئولان تیم شهدای ساری خود را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کردند.

مسئولان و کادر فنی تیم شهدای ساری بر این باروند که بر اساس اساسنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران زمانی که امتیاز دو تیم برابر است چهره تیم قهرمان در بازی رو در رو مشخص می‌شود و در صورتی که همه چیز مساوی باشد تفاضل گل مشخص‌کننده تیم قهرمان است.

به همین منظور با برقراری تماس مسئولان فوتبال استان با غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ فدراسیون و رئیس هیئت فوتبال استان مقرر شد در حال حاضر هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان مازندران لغو شود تا بر اساس استعلامی که هیئت فوتبال استان مازندران از فدراسیون فوتبال به عمل خواهند آورد رای در این باره صادر شود.

بهروان گفت: بر اساس قانون فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ملاک برای مشخص شدن تیم قهرمان در صورت هم امتیاز بودن تیم‌ها تفاضل گل معیار تیم قهرمان را مشخص می‌کند.

هر تیم دارای بیشترین امتیاز در صدر جدول و کمترین امتیاز در انتهای جدول قرار می‌گیرد.

اگر دو یا چند باشگاه هم امتیاز بودند، تیمی که دارای تفاضل گل بهتری است در رده بالاتر جدول قرار می‌گیرد.

اگر دو یا چند باشگاه از لحاظ امتیاز و تفاضل گل در شرایط مشابه بودند، تیمی که گل‌زده بیشتری دارد در رده بالاتر جدول قرار می‌گیرد.

اگر دو تیم هم امتیاز از نظر تفاضل گل و گل‌زده نیز مشابه یکدیگر باشند به نتیجه دیدار دو تیم با یکدیگر مراجعه می‌شود و در صورت تساوی در جدول مسابقات هم رتبه فرض می‌شود.

با توجه به اینکه قرار بود هفته پایانی و بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران روز جمعه 26 آبان برگزار شود با توجه به حساسیت و مشخص شدن جواب استعلام بازی دو تیم استقلال لموک قائمشهر و شهدای ساری در برابر حریفان لغو شد. 

در هفته پایانی استقلال لموک قائمشهر میزبان دریای زاغمرز است و شهدای ساری نیز در ورزشگاه شهید متقی ساری به دیدار بازرگان چالوس می‌رود.

به گزارش فارس، در حال حاضر دو تیم استقلال لموک قائمشهر و شهدای ساری با 53 امتیاز به علت تفاضل گل اول و دوم هستند و برای قهرمانی رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

انتهای پیام/86005/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول