اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه انتظامی دشتی:

شبکه‎های ماهواره‎ای، کیان خانواده را مورد هجوم قرار داده‎اند

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دشتی گفت: شبکه‎های ماهواره‎ای به طور ماهرانه‎ای، کیان خانواده‌ها را مورد تهاجم قرار داده‎اند.

شبکه‎های ماهواره‎ای، کیان خانواده را مورد هجوم قرار داده‎اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، بهرام مرادی ظهر امروز در نشست بصیرت دینی و آگاه‎سازی سیاسی خانواده‎های کارکنان منطقه انتظامی دشتی اظهار داشت: در بحث مربوط به شبکه‎های اقتصادی ماهواره تمام اخباری که می‎دهند کذب و منحرف‌کننده است.

فرمانده منطقه انتظامی دشتی افزود: استفاده از برنامه‎های ماهواره‎ای جز تخریب و اینکه بنیان خانواده را مورد هجوم قرار دهند هیچ پیامد مثبتی برای ما ندارد.

مرادی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری یکی از ابزارهای مهم تهاجم فرهنگی یا جنگ نرم را استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای عنوان کرده‌اند و قانون‎گذار استفاده از تجهیزات دریافت امواج ماهواره را منع کرده و ما به عنوان حافظان امنیت و افرادی که باید در جامعه در جایگاه پلیس قانون را اجرا کنیم نباید از این تجهیزات استفاده نماییم.

این مسئول ادامه داد: بیشتر کانال‎های ماهواره‎ای در اختیار چند کشور استعمارگر از جمله امریکا و استعمار انگلیس قرار دارد.

مرادی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم از اخبار و اطلاعات کشورهایی که دشمن اصلی ما هستند و به طور علنی و حتی غیر علنی به ما ضربه می‎زنند استفاده کنیم اشتباه بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه از 150 سال گذشته تاکنون ضرباتی از کشور انگلیس در بحث دخالت در کشور خورده‎ایم یادآور شد: این اطمینان را داشته باشید که اگر یک خبر درست بدهند در کنار آن صدها اخبار منحرف‌کننده را به ما می‎دهند.

فرمانده منطقه انتظامی دشتی گفت: وزیر خارجه سابق آمریکا اذعان کرده که در کودتای 28 مرداد 32 عامل اصلی و پشتیبانی کننده در این کودتا خود آمریکا بوده است.

این مسئول با اشاره به استفاده نوجوانان و جوانان از اینترنت اضافه کرد: بیش از 65 درصد کاربرانی که به اینترنت مراجعه می‎کنند از برنامه‌های منفی آن استفاده می‎کنند و خانواده‎ها باید بر استفاده فرزندان از اینترنت نظارت کنند.

مرادی استفاده زیاد از کامپیوتر را اعتیادآور دانست و گفت: در عصر حاضر بیماری‎هایی داریم که مربوط به استفاده از کامپیوتر است.

وی از خانواده‎ها خواست تا از دسترسی و استفاده فرزندان از تلفن‌های همراه دوربین‎دار جلوگیری کنند.

فرمانده منطقه انتظامی دشتی تاکید کرد: ما مخالف استفاده از تکنولوژی نیستیم، اما استفاده صحیح آن مورد تاکید است.

انتهای پیام/66001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول