اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجمع خیرین سلامت استان اردبیل خبر داد

شناسایی خیرین سلامت در کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مجمع خیرین سلامت استان اردبیل از شناسایی خیرین سلامت در حوزه استانی، کشوری و فراملی و ارتباط با آنها از طریق تشکیل مجمع خیرین سلامت خبر داد.

شناسایی خیرین سلامت در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدحسین صوفی صبح امروز در جمع معتمدین و خیران شهرستان خلخال اظهار داشت: تامین نیازهای فیزیولوژیک و اولیه رکن اولیه در زندگی و نیازهای روحی، معنوی، اخلاقی و مکمل آن است.

عضو شورای عالی هلال احمر کشور بیان داشت: در انگلستان بیش از 80 زمینه کمک خیریه وجود دارد که در زمینه فعالیت‌های خیریه کمک می‌کنند ولی در ایران به چهار تا پنج زمینه فعالیت می‌رسد.

صوفی اظهار داشت: در مجمع خیرین سلامت هفت نفر به عنوان عضو اصلی و هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس مجمع خیرین سلامت در خلخال انتخاب می‌شود که با تشکیل و انتخاب اعضای اصلی انگیزه انسانی و معنوی در پیشرفت اهداف سلامت و خیریه شهرستان خلخال نیز ارتقا می‌یابد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان خلخال نیز از تلاش و برنامه‌ریزی در راستای تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان خلخال تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری اظهار داشت: دید معنوی و خیر اعضای مجمع خیرین سلامت نشان از علاقه قلبی آنها در کمک به همنوع و گسترش امور بهداشت، درمان و حوزه سلامت دارد.

وی ادامه داد: خیرین خلخال در تمامی برنامه‌های انسان دوستانه حضور داشته و ایجاد این مجموعه در شهرستان خلخال می‌تواند حوزه سلامت شهرستان خلخال را تقویت نمایند.

امام جمعه خلخال بیان داشت: فراهم شدن امکانات و فکر دسته جمعی در حوزه سلامت و تقویت تعامل‌ها اصلی‌ترین راهکار برای پیشرفت مجمع خیرین سلامت است که این هدف خیر با تعامل و همدلی مستحکم‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ 62008/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول