اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان مطرح کرد

مشارکت مطلوب خیرین تنگستانی برای ساخت مدرسه

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: خیرین شهرستان تنگستان در امر تجهیز و اهداء زمین برای احداث مدرسه مشارکت مطلوبی با شورای آموزش و پرورش شهرستان داشته‌اند.

مشارکت مطلوب خیرین تنگستانی برای ساخت مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان با بیان اینکه آموزش و پرورش رسالت مهم تربیت اسلامی را در جامعه بر عهده دارد، اظهار داشت: طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش که از ابتدای سال تحصیلی جدید آغاز شده گامی بلند در راستای تربیت اسلامی فرزندان میهن اسلامی است.

جعفری‌نسب همچنین بر مشارکت خیرین در احداث و تجهیز مدارس تاکید کرد و گفت: خیرین شهرستان تنگستان در امر تجهیز و اهداء زمین برای احداث مدرسه مشارکت مطلوبی با شورای آموزش و پرورش شهرستان داشته‌اند.

وی افزود: تلاش می‌شود با جلب خیرین، مجمع خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان همکاری مطلوبی در امر توسعه و تجهیز مدارس داشته باشند.

فرماندار تنگستان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش با عزمی جدی در مسیر رسیدن به اهداف عالی نظام در بخش تعلیم و تربیت گام بر می‌دارد و متولیان آموزش و پرورش در کشور باید همواره در این مسیر گام بردارند.

جعفری‌نسب اضافه کرد: اجرای مطلوب طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش گامی مهم در رسیدن به اهداف بوده و امیدواریم مسئولان در اجرای این طرح عظیم موفق باشند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تنگستان نیز در این نشست متذکر شد: آموزش و پرورش شهرستان تنگستان موفق به کسب مقام اول در پروژه مهر در سطح 17 منطقه استان شده است.

یونس باربرز اعلام کرد: در کنکور سراسری سال گذشته 196 داوطلب تنگستانی در 42 رشته به دانشگاه راه پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول