اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه محرم

نشست‌های بصیرتی توسط بسیج اصناف زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اصناف استان زنجان گفت: همزمان با ماه محرم، نشست‌های بصیرتی از سوی بسیج اصناف استان زنجان برگزار می‌شود.

نشست‌های بصیرتی توسط بسیج اصناف زنجان برگزار می‌شود

رسول قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با ماه محرم برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج اصناف استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا از برنامه‌های این قشر است، افزود: حضور باشکوه در نماز جمعه و

غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف محسوب می‌شود.

مسئول بسیج اصناف استان زنجان از حضور بسیجیان اصناف در نماز ظهر عاشورا خبر داد و گفت: برگزاری برنامه‌های عزاداری در روز عاشورا از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف است.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های بصیرتی از برنامه‌های بسیج اصناف است، افزود: این نشست بصیرتی دوشنبه هفته آینده در مسجد سید فتح‌الله برگزار می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه این برنامه در موضوعات مسائل سیاسی و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ 150 نفر از بازاریان و اصناف در این برنامه حضور دارند.

وی شرکت در دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم را از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف استان برشمرد و گفت: ‌شش هیئت از اصناف و بازاریان در این مراسم‌ها همکاری می‌کنند.

مسئول بسیج اصناف استان زنجان از تشکیل هیئت منتظران ظهور ویژه بازاریان و اصناف استان زنجان خبر داد و گفت: این هیئت برای نخستین بار در استان از سوی اصناف و بازاریان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مقدمات تشکیل این هیئت انجام شده است، افزود: در ماه محرم برنامه‌های مختلفی با همکاری مجمع امور صنفی از سوی این هیئت برگزار می‌شود.

قربانی از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در روز عاشورا خبر داد و یادآور شد: در مسیر عبور دسته‌های عزاداری در روز عاشورا، این ایستگاه‌ها برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های شهید ثمین‌تاب و شهدای انقلاب در برپایی ایستگاه‌های صلواتی همکاری می‌کنند، افزود: بسیج اصناف آماده همکاری برای اجرای مطلوب برنامه‌های عزاداری استان است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول