اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبال صنعت ساری در اندیشه صعود

خبرگزاری فارس: هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با انجام 14 بازی همزمان از ساعت 14 برگزار می‌شود که صنعت ساری در اندیشه صعود به رده بالاتر در بازی خانگی و در حضور تماشاگران خود است.

فوتبال صنعت ساری در اندیشه صعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 23 و 24 آبان با انجام 14 بازی همزمان از ساعت 14 برگزار می‌شود که صنعت در اندیشه صعود به رده بالاتر در بازی خانگی و در حضور تماشاگران خود است.

در این هفته بر اساس قرعه، تیم‌های صنعت ساری و نوژن شهرداری شموشک نوشهر میزبان حریفان و استقلال ساری و دریای محمودآباد نیز مهمان حریفان خود هستند.

تیم صنعت ساری که در هفته گذشته مقابل میزبان خود کاسپین قزوین به تساوی بدون گل رسید و این تساوی موجب شد که این تیم از رده دوم با سه پله سقوط به رده پنجم جدول برسد در این هفته روز سه شنبه23 آبان در ورزشگاه خانگی خود در شهدای ساری با حضور تماشگرانش میزبان شهرداری لنگرود است.

بدون حتم بازیکنان صنعت ساری برای کسب سه امتیاز و باقی‌ماندن در صدر جدول در برابر حریف گیلانی خود حاضر خواهند شد.

تیم فوتبال صنعت ساری هم‌اکنون با 13 امتیاز در رده پنجم جدول در گروه اول این رقابت‌ها جای دارد.

در دیگر بازی‌های روز سه شنبه دریای محمودآباد دیگر نماینده مازندران در یک بازی خارج از خانه مهمان تیم مقاومت تهران است.

این تیم که در حال حاضر با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها در گروه اول جای دارد، وضعیت بسیار خوبی در جدول ندارد و برای کسب سه امتیاز خارج از خانه به میدان خواهد رفت.

دریای محمودآباد هفته گذشته در خانه دو بر یک مغلوب مهمان خود فولاد نوین اهواز شد.

همچنین در روز چهارشنبه 24 آبان دو نماینده دیگر مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خواهند رفت.

تیم استقلال ساری که هفته گذشته در ورزشگاه شهید متقی در حضور تماشاگرانش و در بازی خانگی در برابر مهمان خود صنعت و نفت نوین آبادان با تساوی بدون گل متوقف شد در این هفته در بازی خارج از خانه مهمان تیم استیل آذین تهران است.

استقلال ساری هم اکنون با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی درگروه دوم این مسابقات قرار دارد و برای فرار از قعر جدول چاره‌ای جزء پیروزی در این بازی ندارد.

دیگر نماینده مازندران نوژن شهرداری شموشک نوشهر که هفته گذشته در برابر میزبان خود آشیان گستران ورامین به تساوی یک بر یک رسید این هفته در حضور ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان سیف آباد کازرون است.

نوژن شهرداری شموشک نوشهر که با هفت امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارد قصد دارد با پیروزی در این بازی تکانی در جدول رده‌بندی به خود دهد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول