اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه محرم

گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آستانه محرم گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی با حضور حجت‌الاسلام ادیب یزدی در تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان قزوین با حضور حجت‌الاسلام ادیب یزدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، معاونان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برپا شد.

در مراسم گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان قزوین حجت‌الاسلام ادیب یزدی و فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین سخنرانی کردند.

در این مراسم سخنرانان از مسئولان هیئت‌های مذهبی خواستار شدند که مراسم‌ سوگواری امام حسین (ع) را با محوریت مسجد و بهره‌مندی از حضور روحانیت انجام دهند و همچنین مردم را به صبر و بردباری در برابر مشکلات تشویق و ترغیب کنند و مسایل روز اقتصاد کشور را برای آنان تبیین کنند.

در مراسم گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان قزوین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی در حفظ نظم و انضباط شهری کوشا باشند و به اطلاعیه‌های این نهاد برای برپایی مطلوب و بهینه مراسم عزاداری امام حسین (ع) توجه کنند.

در ادامه این مراسم حجت‌‌الاسلام ادیب یزدی با اشاره به اینکه روحانیون دینی اهداف و پیام‌های عاشورا را به مردم تبیین کنند،‌ اظهار کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی از حضور آنان در مراسم اهتمام کنند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: روحانیون مبلغ دینی با تبیین معارف اسلامی و اهل بیت (ع)، احکام و اخلاق اسلامی مردم را با مسایل دینی، فرهنگی،‌ مذهبی و اجتماعی آشنا می‌کنند و همچنین با ارائه نکاتی به مسئولان هیئت‌های مذهبی آنان را در ارتقای برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) کمک می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی به برنامه‌های قرآنی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) توجه کنند و از تفسیر و تلاوت آن غفلت نکنند تا این مراسم‌ها با معنویت بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/77009/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول