اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قزوین:

مدیریت ناهماهنگ و جزیره‌ای به نفع جوانان نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان گفت: مدیریت‌های ناهماهنگ و جزیره‌ای به نفع جوانان نخواهد بود.

مدیریت ناهماهنگ و جزیره‌ای به نفع جوانان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیین تجلیل از قهرمانان فراملی ورزش استان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، شهردار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، شهردار منطقه سه، دیگر مدیران استانی و شهری، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.

عباس ظاهری در این مراسم با بیان اینکه قهرمانان ورزشی الگوهای شاخصی در جامعه هستند، افزود: توجه به پیشرفت آنها از سوی ما مسئولان نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با تأکید بر همدلی و اتحاد بین مدیران استان اظهار کرد: باید امکانات برای جوانان، نخبگان و ورزشکاران طوری فراهم شود که به شرایط خوبی که کشورهای پیشرفته برای اینگونه اقشار خود فراهم کردند، غبطه نخورند.

این مقام مسئول گفت: متأسفانه برخی مشکلات به خاطر خود محوری، جزیره‌ای و ناهماهنگ بودن برخی مدیریت‌ها به وجود می‌آید که این به نفع جوانان نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: جوانان و به ویژه نخبگان علمی و ورزشی مورد توجه خاص مقام معظم رهبری نیز هستند و از این رو باید شرایط ازدواج، مسکن، شغل، آموزش و حتی تفریح سالم جوانان را فراهم کنند.

ظاهری یادآور شد: مدیران ضمن انجام وظیفه الگویی برای جوانان محسوب خواهند شد و این مهم می‌تواند با پایبندی به اعتقادات اسلامی و آرمان‌های ملی و میهنی همراه باشد.

وی در ادامه دوران جوانی را از دیدگاه اسلام دارای ارزش و جایگاه خاصی برشمرد و در این راستا به جوانان توصیه کرد: دوران جوانی باید با بالندگی و پویایی همراه باشد و استفاده درست از تمام لحظات این دوران از توصیه‌های دین مبین اسلام است.

 

حمایت از قهرمانان سرلوحه برنامه‌ مدیران قرار بگیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: این ورزشکاران به عنوان نماینده کشور و استان قزوین در میادین بین‌المللی افتخار کسب کردند.

محسن حق‌شناس خطاب به مسئولان بر فراهم آوردن شرایط برای امنیت شغلی قهرمانان و مربیان آنها تأکید کرد و گفت: جلسه تجلیل از قهرمانان ورزش استان به ما مسئولان خط و مشی حمایت همیشگی از قهرمانان را می‌آموزد تا تمام عزم و تلاش خود را برای حمایت از آنها به کار بندیم.

وی حضور سه نماینده از استان قزوین در المپیک 2012 لندن را ستودنی دانست و گفت: با هدف‌گذاری درست رؤسای هیئت‌های ورزشی و علی‌رغم مشکلات برنامه‌ای و امکاناتی که وجود دارد، امیدوارم قهرمانان شایسته‌ای در این خطه پرورش یابند و افتخاراتی بزرگ برای کشور در رقابت‌های بین‌المللی به دست آورند.

وی بر رواج روحیه پهلوان‌پروری در جامعه کنونی تأکید کرد و گفت: مانند تختی شدن، خیلی سخت نیست وقتی قهرمانی با تلاش به دست می‌آید پهلوانی ویژگی ارزشمندتری است که با روحیه ناب جوانمردی به دست می‌آید.

گفتنی است در پایان این مراسم که به همت مدیریت شهری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و سازمان ورزش و جوانان استان برگزار شد از بیش از 40 نفر از نخبگان ورزش استان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/2667/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول