اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

امدادرسانی به سیل‌زدگان مازندران با قایق‌ امدادی

خبرگزاری فارس: امدادرسانی به سیل‌زدگان روستاهای بابل از طریق قایق موتوری و امدادی انجام می‌شود.

امدادرسانی به سیل‌زدگان مازندران با قایق‌ امدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، در پی جاری شدن سیل در روستاهای بالا و پایین احمدچاله پی و روستاهای همجوار از بخش لاله‌آباد بابل، مدارس این روستاها تعطیل و تردد در این روستاها متوقف و امدادرسانی به سیل‌زدگان از طریق قایق موتوری انجام می‌شود.

مردم این روستاها که هم اینک به دلیل جاری شدن سیل و بالا آمدن آب به عمق سه متر در خانه‌های خود محبوس شدند خواستار کمک مسئولان مازندران برای امداد‌رسانی به مردم این روستاها شدند.

دهیار روستای «پایین احمدچاله‌پی» به خبرنگار فارس گفت: کمبود سوخت و بیل مکانیکی از مشکلات اصلی روستای سیل‌زده پایین احمد چاله پی و روستاهای همجوار بوده و نیاز است تا مسئولان برای کمک به مردم این روستا به موقع اقدام کنند.

اصغر آقانژاد افزود: شکسته شدن دهنه پل و جاری شدن سیلاب در روستاهای پایین و بالا احمد چاله پی، سبب قطع راه‌های مواصلاتی، آب و برق روستا شده که با کمک مسئولان برق این روستا عصر روز گذشته وصل شده است.

وی بیان داشت: همچنین سیل سبب فرو رفتن یک ماشین پراید زیر آب، تخریب تاسیسات برقی، تخریب دیوار منازل و لوازم مصرفی، اراضی شالیزاری و سبزیجات مردم روستای احمد چاله پی شده است.

آقانژاد تصریح کرد: روز گذشته امدادرسانی به 20 خانوار که در معرض شدید سیل قرار داشتند از طریق قایق موتوری انجام شده و در حال حاضر نیز تردد برای امداد روستاییان از طریق قایق انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بارش شدید تگرگ در این روستا ادامه دارد، اذعان داشت: با توجه به اینکه تاکنون به این روستا گازرسانی نشده با کمبود شدید نفت و گازوئیل برای سیستم گرمایشی افراد سیل‌زده مواجه هستیم که از مسئولان مازندران انتظار داریم با بازدید از مناطق سیل‌زده پایین و بالا احمد چاله پی و روستاهای همجوار امدادرسانی به این روستاها را تشدید کنند.

انتهای پیام/86008/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول