اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان:

تردد در همه محورها و جاده‌های استان زنجان امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با وجود بارش در استان زنجان، تردد در همه محورها و جاده‌های استان زنجان امکان‌پذیر است.

تردد در همه محورها و جاده‌های استان زنجان امکان‌پذیر است

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با وجود بارش باران در نقاط مختلف زنجان جاده‌های استان باز بوده و مشکلی برای تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش باران دیشب محور بیجار به سعیدآباد به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، افزود: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و ماموران پلیس راه استان این مسیر بازگشایی شده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی برای تردد در جاده‌های استان زنجان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ضروری است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی بر ضرورت تجهیز وسایل نقلیه به وسایل ایمنی مطمئن تاکید کرد و گفت: رانندگان با توجه به جلو در جاده‌ها رانندگی کنند.

شیرمحمدی عاج داشتن لاستیک و تجهیزات زمستانی را ضروری دانست و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب کاهش آمار تلفات در تصادفات می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت استفاده از کمربند ایمنی تصریح کرد: وضعیت استفاده از کمربند ایمنی در استان زنجان مطلوب است.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه عمومی و شخصی و سرنشینان عقب خودرو ضروری است، افزود: استفاده از کمربند ایمنی در جاده‌های استان زنجان رضایت‌بخش است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول