اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج

2 هزار نشست روشنگری در گلستان برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از برگزاری 2 هزار نشست روشنگری برای دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان و مساجد سراسر استان گلستان خبر داد.

2 هزار نشست روشنگری در گلستان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در فرماندهان پایگاه‎های بسیج گرگان اظهار داشت: امسال بیشترین اردوهای جهادی در بخش دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب در گلستان را شاهد بودیم.

وی از مشارکت یک‌هزار و 224 دانشجو در اردوهای جهادی 15 روزه در مناطق محروم خبر داد و تصریح کرد: 369 طلبه در اردوهای 15 روزه جهادی و 308 طلبه نیز در اردوهای 10 روزه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

دشمن 6 جنگ مختلف را علیه ایران اسلامی تحمیل کرده است

فرمانده سپاه نینوای گلستان خاطر نشان کرد: 153 برادر بسیجی و 57 خواهر بسیجی از طریق بسیج محلات به مناطق محروم اعزام شدند که در مقایسه با سال گذشته آمار خوبی را در این بخش شاهدیم.

بابایی با بیان اینکه دشمن، شش جنگ مختلف را علیه ایران اسلامی تحمیل کرده است ابراز داشت: کشور ما از ابتدای انقلاب تا به حال انواع و اقسام مشکلات و تهدیدات را از سوی دشمن شاهد بوده است که از آن جمله می‎توان به جنگ امنیتی اشاره کرد که حاصل آن 16 هزار شهید ترور در کشور بوده است.

وی یادآور شد: هشت سال جنگ نظامی را نیز دشمن بر علیه ایران تحمیل کرد که نتایج جنگ‎های امنیتی و نظامی با پیروزی ایران اسلامی به پایان انجامید.

ایران در جنگ‎های امنیتی، نظامی و  علمی دشمن را شکست داده است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه جنگ فرهنگی از سوی دشمن کماکان ادامه دارد اضافه کرد: قله‎های جنگ سیاسی دشمن نیز بر علیه ایران در 18 تیر 1378 آغاز شد و 10 سال بعد با عنوان فتنه 88 ظاهر گردید که این جنگ نیز همچنان ادامه دارد و دشمن معتقد است اگر از نظر دیپلماتیک و سیاسی ایران را شکست دهد از جمله در انتخابات می‎تواند ایران را سرنگون کند و هزینه کمتری برایش دارد.

بابایی جنگ علمی و جنگ اقتصادی را از دیگر جنگ‎های شش‎گانه دشمن علیه ایران عنوان کرد و افزود: ایران در جنگ علمی دشمن را شکست داده چنانچه در بسیاری از دانش‎ها جزو 20 کشور اول دنیا هستیم و در مورد جنگ اقتصادی نیز از ابتدای انقلاب تاکنون در تحریم اقتصادی بوده‎ایم اما دشمن امسال به طور جدی وارد مباحث اقتصادی شده است. 

باید ساز و کاری اندیشید که در اوج تحریم‎ها به خوبی مسیر خود را در انقلاب ادامه دهیم

وی با تاکید بر اینکه راه برون‎رفت از جنگ اقتصادی، روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است خاطر نشان کرد: باید در این مسیر ساز و کاری اندیشیده شود که در اوج فشار و تحریم بتوانیم به خوبی مسیر خود را در انقلاب ادامه دهیم و لطمه نبینیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در خصوص نامگذاری عناوین روزهای هفته بسیج اظهار داشت: سه‎شنبه مصادف با پنجم محرم 30 آبان به عنوان روز حضرت عبدالله ابن الحسن (ع) الگوی شجاعت بسیجی، چهارشنبه اول آذر به عنوان روز حضرت قاسم بن الحسن (ع) الگوی نوجوانان بسیجی، پنجشنبه دوم آذر به عنوان روز حضرت علی‌اصغر (ع) الگوی ایثار بسیجی، جمعه سوم آذر به عنوان روز حضرت علی‌اکبر(ع) الگوی جوانان منتظر بسیجی، شنبه چهارم آذر به عنوان روز حضرت ابوالفضل العباس (ع) الگوی بصیرت ولایی بسیجی، یکشنبه پنجم آذر به عنوان روز اباعبدالله الحسین (ع) الگوی شهادت طلبی بسیجی و دوشنبه ششم آذر به عنوان روز حضرت زینب کبری (ع) الگوی زنان بسیجی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول