اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:‌

نظام سیاسی مقتدر عامل برقراری امنیت در زنجان است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: نظام سیاسی مقتدر استان زنجان موجب ایجاد امنیت کامل در استان زنجان شده است.

نظام سیاسی مقتدر عامل برقراری امنیت در زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: استان زنجان دارای نظام سیاسی مقتدر است و این نظام مقتدر، امنیتی مقتدرانه را در سطح استان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه به برکت برنامه‌ریزی‌های امنیتی انجام شده در استان، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و آمار جرم و جنایت در استان هستیم، خاطرنشان کرد: نظام امنیتی استان با اقتدار کامل در برابر تهدیدات ایستاده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نظام فرهنگی، مکتبی و دینی استان زنجان به برکت وجود نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزایش یافته است، افزود: با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جامعه از نشاط دو چندانی برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه نظام اجتماعی استان زنجان با تلاش‌های صورت گرفته رشد و ترقی یافته است، تصریح کرد: استان زنجان از نظام قانون‌گذاری مطلوبی نیز برخوردار است.

سردار شرفی همکاری و همیاری مردم استان زنجان را در اجرای طرح‌های امنیتی و انتظامی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به برکت حضور گسترده مردم در انتخابات نیز افراد شایسته، ولایت‌مدار و متدین به مجلس شورای اسلامی در دوره نهم راه یافتند.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی مردم زنجان به برکت وجود حسینیه و زینبیه اعظم و احمدیه محقق شده است، افزود: فرهنگ عاشورایی مردم زنجان زبانزد خاص و عام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان‌های کم جرم کشور محسوب می‌شود، افزود: استان زنجان از استان‌های امن کشور است.

وی با بیان اینکه شاخص‌های درون سازمانی نیروی انتظامی استان زنجان نیز با اقدامات انجام شده ارتقاء یافته است، خاطرنشان کرد:‌ افتخار نیروهای انتظامی استان زنجان شرکت همه جانبه در انتخابات است.

سردار شرفی با اشاره به آغاز ماه محرم تصریح کرد: هفته نخست این ماه به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که ضروری است به این امر توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری تذکر لسانی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه افراد جامعه است، افزود: در آموزه‌های دین مقدس اسلام نیز به این وظیفه تاکید شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از فضای ماه محرم برای ترویج این مقوله در جامعه استفاده کرد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول