اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

25 آذرماه مشعل گاز در پل سفید مازندران روشن می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار و عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد: 25 آذرماه مشعل گاز در شهر پل سفید روشن می‌شود.

25 آذرماه مشعل گاز در پل سفید مازندران روشن می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال علیپور در جلسه بررسی گازرسانی به شهر پل سفید سوادکوه با تاکید بر اینکه باید از مدیران پرتلاش و متعهد تقدیر کرد، گفت: مدیر ارشد گاز مازندران از مدیران پرکار و توانمند استانی است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران برای گازرسانی به شهر پل سفید افزود: 25 آذرماه مشعل گاز در شهر پل سفید روشن می‌شود.

علی پور با تاکید بر مطالعه همه‌جانبه برای طرح‌های مختلف، خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌ها پس از تعیین اعتبارات باید به اطلاع‌رسانی عمومی آن نیز توجه لازم انجام شود.

وی افزود: مردم، ولی نعمتان ما هستند و اگر با آنان صادقانه رفتار شود، همکاری همه جانبه‌ای با مسئولان و اجرایی شدن طرح‌ها و دستیابی به توسعه خواهند داشت.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی بر گسترش امکانات در مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرد و یادآور شد: مردم را نباید با طرح‌های بدون مطالعه منتظر گذاشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر لزوم همدلی در شهرستان سوادکوه تاکید و خاطر نشان کرد: مشکلات شهرستان سوادکوه باید با مطالعه کارشناسی و پیگیری برای جذب اعتبار آن حل شود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول