اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اندیشمندان 9 کشور جهان

همایش بین‌المللی ولایت در اهواز آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: همایش بین‌المللی ولایت با حضور اندیشمندان مسلمان از قاره‌های آفریقا و آسیا در اهواز کار خود را آغاز کرد.

همایش بین‌المللی ولایت در اهواز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همایش بین‌المللی ولایت ظهر امروز با حضور اندیشمندان مسلمان از سوی موسسه آموزش عالی حضرت امیرالمومنین (ع) اهواز در مسجد اعظم حوزه علمیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

در همایش بین‌المللی ولایت، اندیشمندانی از کشورهای ایران، الجزایر، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، عراق، فلسطین، مصر و نیجریه حضور دارند.

در این همایش یکروزه ولایت علاوه بر سخنرانی شخصیت‌های دینی و مذهبی مسلمان مقالاتی نیز با موضوع ولایت از سوی شرکت کنندگان قرائت خواهد شد.

ارائه پژوهش‌های جدید با موضوع ولایت یکی از اهداف این همایش می‌باشد و معرفی جایگاه خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع به ایران نیز از دیگر اهداف همایش بین المللی ولایت در اهواز است.

این همایش با حضور آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان و امام جمعه اهواز، آیت الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گشایش یافت.

این همایش تا عصر امروز ادامه دارد و اندیشمندان مسلمان از قاره‌های آفریقا و آسیا به سخنرانی خواهند پرداخت و مقالات خود با موضوع ولایت را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول