اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اصناف کشور:

در ماه محرم کمبودی در بازار مواد غذایی نخواهیم داشت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اصناف کشور گفت: برنج و گوشت مورد نیاز مردم در ماه محرم تامین شده و مشکلی برای عرضه محصولات غذایی در ماه محرم در کشور وجود ندارد.

در ماه محرم کمبودی در بازار مواد غذایی نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک قاسم نوده‌فراهانی ظهر امروز در همایش مجمع امور صنفی شهر دلیجان اظهار داشت: خوشبختانه در طول ماه محرم سال‌های گذشته هیچ مشکلی در عرضه و توزیع بازار محصولات غذایی در کشور وجود نداشت و اقلام مورد نیاز مردم به اندازه کافی وجود داشت که امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده با دولت تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها تصریح کرد: بسیاری از اقلام قیمت جهانی دارند و کشور ما نقشی در افزایش قیمت‌ها ندارد، اما بسیاری کالاها که قیمت خارجی ندارند باید مدیریت شده و درست توزیع شوند تا مشکلی در بازار به وجود نیاید.

رئیس شورای اصناف کشور با تاکید بر اینکه همواره اصناف در اجرای طرح‌های اقتصادی مانند هدفمند‌سازی یارانه‌ها و تنظیم بازار کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند اظهار کرد: در ایام محرم و صفر اصناف باید با هماهنگی در عرضه درست و صحیح محصولات غذایی و دیگر کالا‌های مورد نیاز از نگرانی‌های بی‌مورد مردم بکاهند. 

رئیس شورای اصناف کشور با اشاره به اجرای طرح شبنم گفت: طرح شبنم طرح بسیاری موفقی در زمینه جلوگیری از قاچاق کالا است که تاکنون نتایج بسیار ارزشمندی به همراه داشت.

رئیس شورای اصناف کشور ادامه داد: طرح شبنم یا همان طرح شبکه بازرسی نظارت مردمی در حقیقت ایجاد سامانه‌ای را دنبال می‌کند که در آن همه مردم می‌توانند تنها با داشتن یک گوشی تلفن همراه دارای دوربین و با استفاده از نرم‌افزاری که در اختیارشان قرار گرفته است، علاوه بر اطمینان از اصالت کالای خریداری شده، یاور دولت در شناسایی عوامل توزیع کالای قاچاق و جعلی باشند.

نوده‌فراهانی پیرامون استفاده از قلیان در سفره‌خانه‌‌ها خاطر نشان ساخت: بر اساس مصوبه وزارت کشور استفاده قلیان در سفره‌خانه‌ها ممنوع است و تنها قهوه‌خانه‌ها می‌توانند از قلیان استفاده کنند و در صورت مشاهده استفاده قلیان در سفره‌خانه با مدیران سفره‌خانه‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول