اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم:

کمیته نظارت بر صنوف مواد غذایی در قم تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم از تشکیل کمیته نظارت بر صنوف مواد غذایی در شهر قم خبر داد.

کمیته نظارت بر صنوف مواد غذایی در قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی امور صنفی توزیعی خدماتی قم، غلام‌رضا تفتی در هفتمین جلسه ادواری مجمع که با حضور رؤسای اتحادیه‌ها در سالن جلسات مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم برگزار شد، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و قرار گرفتن در مرحله حساس و ضرورت خنثی کردن توطئه دشمنان باید با حضور در صحنه از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل نظام قرار دهد گفت: دشمن اگر احساس کند که زمینه را خالی می‌کنیم فشارها را زیادتر می‌کند پس باید برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب ایستادگی کنیم.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم از تشکیل کمیته‌ای در راستای نظارت بیشتر بر صنوف مواد غذایی خبر داد و گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار صنوف چلوکبابی، تالارهای پذیرایی، اغذیه‌فروشان، خوار و بار فروشان، لبنیات‌فروشان، بنکداران، قصاب،‌ نماینده مجمع، نماینده اداره بهداشت و واحد بازرسی است.

وی افزود: این طرح به صورت ضربتی فعال و بر کیفیت غذا ارائه شده به مصرف‌کننده نظارت خواهد شد ضمن اینکه به موازات آن بحث نرخ‌گذاری کالا و خدمات از طریق کمیسیون نظارت به صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول