اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان البرز:

دشمنان اسلام نمی‌خواهند جوانان مسلمان با مساجد انس داشته باشند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان البرز گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نمی‌خواهند جوانان مسلمان با مساجد انس داشته و جذب مساجد شوند.

دشمنان اسلام نمی‌خواهند جوانان مسلمان با مساجد انس داشته باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداکبر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قبول این واقعیت از سوی غربی‌ها که پایه‌های فکری و مذهبی ملت ایران عامل اصلی پیروزی انقلاب آنها بوده است، تلاش بسیاری برای جدایی مردم از دین انجام دادند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل طی سال‌های اخیر به ویژه یک دهه گذشته شاهد اوجگیری تهاجم فرهنگی غربی‌ها علیه آرمان‌ها و باورهای اعتقادی ملت ایران بودیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان البرز در پاسخ به این پرسش که برای خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب باید چه راهکارهایی اتخاذ شود؟ گفت: تهاجم فرهنگی یک محور اصلی دارد و آنهم جدایی میان مردم به ویژه جوانان با دین است.

موسوی تاکید کرد: بنابراین برای خنثی‌سازی این توطئه باید برنامه‌هایی برای آگاه‌سازی نسل جوان و انس آنها با تعالیم الهی و مکتب رهایی بخش اسلام اجرایی شود.

وی افزود: برای تحقق این مهم باید به صورتی برنامه‌ریزی کرد که نسل جوان بیش از گذشته جذب مساجد شوند و اتفاقا دشمنان توطئه بسیاری برای عدم حضور جوانان مسلمان در مساجد داشته‌اند.

* فرصت مناسب محرم و صفر برای آگاه‌سازی جوانان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان البرز با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: در این مدت ملت مسلمان ایران اسلامی با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا و هیئت‌ها اقدام به عزاداری می‌کنند.

موسوی در پایان تاکید کرد: بنابراین این فرصت باید برای آگاه‌سازی نسل جوان به بهترین شکل استفاده شود و علمای دینی می‌توانند با حضور در هیئت‌ها و عزاداری‌ها، ضمن گفت‌وگو و رفع شبهات فکری جوانان، آنها از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب بیش از گذشته آشنا کنند.

انتهای پیام/2302/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول