اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید مس:

تیم امید مس با کمبود بازیکن روبه‌رو است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صنعت مس کرمان گفت: تیم امید مس با مشکل کمبود بازیکن روبه‌رو است، اما در این فصل از مسابقات به بازیکنان جوان و با انگیزه میدان دادیم تا با اتکا به انگیزه و نیروی جوانی در مسابقات موفق باشند.

تیم امید مس با کمبود بازیکن روبه‌رو است

ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی روز گذشته تیمش برابر حافظ شیراز اظهار داشت: به طور معمول هر مربی از پیروزی و کسب سه امتیاز رضایت دارد، اما این پیروزی و شیوه بازی بازیکنان ما در این دیدار همانند بازی نخست برابر امیدهای رفسنجان نبود.

وی افزود: تیم امید در این فصل از مسابقات با کمبود بازیکن رو به‌رو است، البته ما بازیکن ستاره و یا مطرحی را نداریم و همه تیم یکنواخت هستند، اگر در این دو مسابقه نیز موفق به کسب نتیجه بودیم به دلیل اتحاد و صمیمیت بین بازیکنان بوده است.

محمدی در زمینه مسابقات امیدهای کشور گفت: یکی از مشکلات ما عدم شناخت از حریفان است، برای دیدار هفته سوم خود برابر شاهین این مسئله دقیقا اتفاق افتاده است و ما هیچ فیلم و یا اطلاعاتی از نحوه بازی این تیم نداریم همین عدم شناخت‌ها سبب شد تا از تیم شیراز هم اطلاعاتی نداشته باشیم و در نهایت با اتکا به برنامه‌های درون زمین خود آنها را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه تیم امیدهای مس برای حضور در لیگ دسته اول امیدهای کشور مسابقه تدارکاتی هم نداشته است، گفت: با تمام این تفاسیر در این فصل از مسابقات به بازیکنان جوان و جویای نام فرصت بازی داده‌ام از دیدگاه من این بازیکنان با انگیزه هستند و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

محمدی با قدردانی از زحمات کادر فنی و مسئولان باشگاه گفت: کسب شش امتیاز از دو دیدار خانگی رضایت کادر فنی و بازیکنان را در برداشته است و امیدوارم در ادامه مسابقات نیز بتوانیم با اتکا به همدلی و صمیمیت موجود در تیم و تلاش و انگیزه بازیکنان و کادر فنی در مسابقات خود موفق باشیم.

به گزارش فارس در چارچوب هفته دوم مسابقات دسته اول امیدهای کشور دیداری بین دو تیم مس کرمان و حافظ شیراز در ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا برگزار و این مسابقه در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا شاگردان ابراهیم محمدی در پایان هفته دوم مسابقات شش امتیازی شوند.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول