اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

مبلغان در انتقال فرهنگ عاشورا با حساسیت عمل می‎کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: رسالت مبلغان در انتقال فرهنگ عاشورا سنگین است و آنان رسالت خود را به خوبی و با حساسیت انجام می‎دهند.

مبلغان در انتقال فرهنگ عاشورا با حساسیت عمل می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در دیدار با شماری از روحانیون گناوه اظهار داشت: ایام محرم و صفر فرصت خوبی است برای مبلغین که فرهنگ عاشورا را به نسل جوان ما انتقال دهند.

وی پیشاپیش ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت گفت و افزود: در برهه‎ای از زمان قرار داریم که جوانان ما باید بیشتر از گذشته با فرهنگ عاشورا و محتوای قیام امام حسین (ع) آشنا شوند و فرهنگ عاشورایی در زندگی آنان جاری شود.

حبیبی‌منش ادامه داد: با توجه به جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اینکه دشمن در این جنگ جوانان و اعتقادات و باورهای دینی آنان را مورد هدف قرار داده، باید در مناسبت‎های مختلف و با بهره‎گیری از آموزه‎های دینی جوانان خود را در برابر توطئه‎ها و وسوسه‎های دشمنان بیمه کنیم.

فرماندار گناوه تاکید کرد: ایام محرم و صفر فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ عاشورایی است و باید از این فرصت گران‎بها بهترین بهره را برد.

این مسئول با اشاره به حضور خوب روحانیون و مبلغان دینی در استان اضافه کرد: حضور روحانیون در هر منطقه باعث خیر و برکت و ترویج دین مبین اسلام می‎گردد.

فرماندار گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره علمای اسلام تصریح کرد: شیخ مفید با کتاب‎های ارزشمند خود گام‎های بسیار بزرگی را در ترویج فرهنگ تشیع برداشته است.

یکی از روحانیون شهرستان گناوه نیز در این نشست با تشکر از حضور فرماندار و همراهان ایشان در این دیدار گفت: با توجه به رشد جمعیت و پیچیدگی‎های جامعه امروزی، مسئولیت‎پذیری سخت‎تر شده است.

حجت‌الاسلام عبدالخالق دشتی بیان کرد: این انقلاب بر پایه قرآن و خون شهدا بنا نهاده شده و هر فردی در مسئولیت خود کم‎کاری کند به قرآن و خون شهدا خیانت کرده است.

وی خواستار تامین تجهیزات بیشتر درمانی و کنترل و نظارت مستمر بر بازار به منظور رفاه حال شهروندان گناوه‎ای شد.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول