اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

نباید اجازه دهیم فضای ناامیدی بر مدارس حاکم شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در وهله کنونی ما فرهنگیان در حال گذر از مشکلات و سختی‌ها هستیم و نباید اجازه ندهیم فضای ناامیدی و یأس در مدارس ما حاکم شود.

نباید اجازه دهیم فضای ناامیدی بر مدارس حاکم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر مجید عاملیان شامگاه شنبه در مراسم افتتاح کانون امام خمینی (ره) در شهرستان خمینی‌شهر اصفهان اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش استان اصفهان با مشکلات خاص مالی رو برست چراکه ماه‌هاست به فرهنگیان استان سرانه‌ای تعلق نگرفته است.

وی افزود: آنچه که فرهنگیان باید به آن توجه باید داشته باشند زنده نگه‌داشتن فضای امید در بین دانش‌آموزان است و نباید اجازه دهیم دفاتر مدارس به تریبون یأس و ناامیدی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات برای نعمت است چراکه این تنگناها هستند که در بیشتر مواقع عاملی برای رشد انسان می‌شوند.

عاملیان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان و کشور در اجرای سند تحول بنیادین و طرح 6،3،3 تابستان بسیار پرکاری را پشت سر گذاشت، گفت: استان اصفهان در بخش اجرای سند تحول بنیادین از ویژگی خاصی برخوردار بود و همه مدیران و فرهنگیان استان برای موفقیت این طرح تلاش کردند.

وی با بیان اینکه در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، استان اصفهان در اجرای این طرح ممتاز و موفق تشخیص داده شد، گفت: از نظر وزارت آموزش و پرورش کشور موفقیت استان اصفهان در طرح 6،3،3 بسیار اهمیت دارد و نشانه موفقیت این طرح در کشور است.

مدیرکل آموزش استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال در اجرای سند تحول بنیادین استان اصفهان بیش از 2 هزار و  200 کلاس به مجموع کلاس‌های استان اصفهان اضافه شد، تصریح کرد: علاوه بر ساخت، بازسازی و آماده‌سازی این تعداد کلاس تجهیز آنها با وجود کمبود بودجه کار بسیار دشواری بود.

وی با بیان اینکه موضوع یک‌نوبته شدن مدارس پیگیری شده است، تصریح کرد: طی دو سال گذشته مدارس دو نوبته اصفهان از 48 درصد به چهار و نیم درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول