اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پخش برنامه «حماسه سرخ» صورت می‌گیرد

بررسی انحرافات پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) در رادیو معارف

خبرگزاری فارس: مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف از پخش برنامه «حماسه سرخ» به منظور بررسی انحرافات جامعه نبوی پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) از این رسانه خبر داد.

بررسی انحرافات پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) در رادیو معارف

محمدمهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه پرسش و پاسخ محرم اظهار کرد: در این برنامه پرسش‌های اعتقادی مرتبط با ابا عبدالله الحسین(ع)، محرم، تاریخ و سیره و تربیت سیاسی از این کانال مطرح می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از استاد پیشوایی در برنامه‌ پرسمان تاریخ و سیره، از آیت‌الله سید احمد خاتمی در پرسمان سیاسی محرم، از استاد رفیعی‌پور در پرسمان اعتقادی و از استاد تراشیون در برنامه پرسمان تربیتی استفاده شده است.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف ادامه داد: برنامه 50 دقیقه‌ای پرسمان اعتقادی از ساعت 10 و 10 دقیقه تا 11 در ایام محرم از این رسانه پخش می‌شود.

وی با اشاره به برنامه معروف گفت: این برنامه به موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر از جمله مبانی، مراحل و شرایط امر به معروف با توجه به سیره و سخنان اباعبدالله الحسین(ع) می‌پردازد.

صفایی یادآور شد: برنامه معروف از ساعت 12 و 40 دقیقه تا 13 در ایام محرم از این رسانه پخش می‌شود.

وی برنامه زنده عصرگاهی حماسه سرخ را از دیگر برنامه‌های رادیو معارف ذکر کرد و افزود: شاخصه‌های اصلی جامعه نبوی و انحرافاتی که پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) رخ داده در این برنامه بررسی می‌شود.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف خاطر نشان کرد: اقدامات امیر مؤمنان(ع) و امام حسن مجتبی(ع) برای بازگرداندن مسیر جامعه به مسیر اصلی جامعه نبوی و اقدامات اباعبدالله الحسین(ع) محور اصلی این برنامه است.

وی عنوان داشت: برنامه زنده عصرگاهی با عنوان حماسه سرخ از سی‌ام ذی‌الحجه هر روز از ساعت 16 تا 17 در ایام محرم پخش می‌شود.

صفایی یادآور شد: پخش سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی پیرامون موضوع محرم در قالب برنامه بر کرانه فرات از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول