اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر 64 پیاده ارومیه:

نیروهای مسلح باید از سلامت کامل برخوردار باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده لشگر 64 پیاده ارومیه گفت: نیروهای مسلح بر اساس قانون وظیفه دارند از کشور دفاع کنند و برای این منظور باید از سلامت کامل برخوردار باشند.

نیروهای مسلح باید از سلامت کامل برخوردار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن نبی‌پور ظهر امروز در نوزدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم با محوریت بررسی علل و عوامل جرائم مالی و ارائه راهکارهای موثر برای پیشگیری از وقوع جرم که در سالن امام علی (ع) نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: برای آنکه میزان جرائم مالی را در بین نیروهای مسلح به حداقل برسانیم باید وضعیت معیشتی آنها را بهبود بخشیم.

فرمانده لشگر 64 پیاده ارومیه گفت: کارکنان نیروهای مسلح بر اساس قانون وظیفه دارند از کشور دفاع کنند و برای این منظور باید از سلامت کامل برخوردار باشند.

نبی‌پور با تاکید بر اثرگذاری تشکیل چنین کنگره‌هایی در جامعه، اظهار داشت: اگر این کنگره و جلسات تأثیرگذار نباشد فقط هزینه‌ها را به هدر می‌دهیم.

وی با بیان اینکه باید این کنگره‌ها در راستای بهبود وضعت موجود گام بردارد، تصریح کرد: باید سخنان و نظراتی که در این مجمع مورد بررسی قرار گرفت در برنامه‌ریزی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده لشگر 64 پیاده ارومیه با بیان اینکه فرمانده کل قوا عنایت ویژه‌ای به نیروهای مسلح دارد، افزود: باید دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز قبول کنند اگر به دنبال امنیت در مرزها هستند باید بهای آن را نیز بپردازند.

نبی‌پور گفت: لازم است تا وضعیت معیشتی نیروهای مسلح بهبود یابد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول